RSS

Înc-un pic-pic-pic

20 Apr

Înc-un pic-pic-pic
Pââânăăă la un week-end prelungit!😀

Sau deh, zilele libere luate cu ocazia Paştelui. Nici nu ştiu ce-am să fac în cele 2 (DOUĂ!!!) zile pe care mi le-am luat. Când altădată mă plângeam că nu-mi ajunge vacanţa, şi-mi luam şi din timpul semestrului câte-o săptămână în plus (asta la facultate), acum, cu job-ul vieţii pentru străinezi, am ajuns să mă bucur de 2 (DOUĂ!!!) zile libere.

Oare ce minunăţie o să fac cu atâta timp liber la dispoziţie…😆 Ah, şi-ncă o menţiune… nu le-aş fi primit dacă nu le ceream. Pentru că, surpriză!, francezu’ meu lucrează şi în a doua zi de Paşte, deci… eu de ce n-aş lucra?! Şi-apoi, când i-am zis şi de a treia… a zis, bine, fie, aşa o fi pe la voi, prin România. Ce uitai eu să fac – să-mi iau şi Vinerea Mare, în bunul stil românesc. Da’ ar fi fost prea mult, şi-l şocam prea tare pe nenea franţuzul. Deşi cred că, dac-ar fi după el, mi-ar tot da pe zile, că doar mi le scade din salar, nu? :))))

So, după cum ziceam… eu m-am trezit s-am o zi liberă când toată lumea munceşte (adică marţea viitoare). Which will be great, cum s-ar zice, pentru că de obicei sunt mai catolică decât Papa, şi fac câte-o ghiduşie de genul. Cum ar fi să-mi iau zi liberă de ziua mea, sau pur şi simplu o zi oarecare, în care stau doar şi vegetez, în timp ce-i observ pe ceilalţi cum muncesc (care muncesc, fireşte). No, fiecare cu păsăricile (stolurile) lui…

Am început o nouă carte (pe “Lolita” o mai tărăgănez, pentru că e al naibii de greţoasă), primită de la Schimb de Cărţi (thanks, Miri), scrisă de the-one-and-only-Doctor-House (Hugh Laurie pe numele lui de pe copertă), “Traficantul de arme”, care e promiţătoare.🙂 Apoi, să termin şi cu Gilbert şi-a ei “Eat, Pray, Love”, că tot uit de ea, zici c-aş fi terminat-o, şi-am de gând să încep “Istoria iubirii” (Nicole Krauss), highly recommended de către Jo.

Planuri, planuri, zici c-aş avea un întreg concediu de 2 săptămâni. Anyhow, ca un control freak autentic, s-a notat totul în agendă, sper doar să mă ţin de treabă😆

Voi ce faceţi în zilele astea libere?😉

 
7 Comments

Posted by on April 20, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , , , , , ,

7 responses to “Înc-un pic-pic-pic

  1. Eliza

    April 20, 2011 at 9:34 am

    Eu voi avea dublu motiv de sărbătoare, deocamdată nu prea ştiu cum să le împac pe cele 2…

     
    • Ioana S

      April 20, 2011 at 9:35 am

      Great, great!! Ce sărbătoreşti?😆
      (dacă se poate spune, bineînţeles😉 )

       
  2. Gratian

    April 20, 2011 at 5:18 pm

    doar citim si ne bucuram de mancare, cine stie cand mai mancam pe saturare🙂

     
    • Ioana S

      April 21, 2011 at 8:46 am

      Bună, asta… deşi m-am cam săturat de ghiftuiala tradiţională românească… da’ măcar o să mâncăm chestii tradiţionale! (eu, una, sunt înnebunită după drob)😀

       
  3. Gabriela

    April 21, 2011 at 6:37 pm

    Lolita mi-a plăcut, e o carte faină, da’ nu mai am starea să o citesc iară.
    Abia aştept să scrii despre cartea lui Hugh Laurie, că mă bate gândul să mi-o cumpăr, dar mai amân.
    Istoria iubirii e foarte alambicată şi mie mi-a luat ceva până am înţeles subiectul.
    Spor la citit!🙂

     
    • Ioana S

      April 21, 2011 at 6:45 pm

      Cartea lui Hugh Laurie îmi place, şi merge foarte repede la citit! De Lolita, numa’ nu-mi vine să mă iau, mi-e tare groază, citesc maxim 10 pagini o dată, şi-o las… Iar pe cealaltă n-am început-o, încă!😀
      Mulţam, sper s-am spor!🙂

       

Leave a Reply

 
