RSS

Azi, cu toţii la meci!

18 Apr

… pentru că joacă CSM Oradea!! Meciul de baschet e al treilea din cele 4 care ar trebui să se joace între CSM Oradea şi Gaz Metan Mediaş, din play-off-ul contând pentru liga naţională. Zic ar trebui, pentru că dacă orădenii nu înving azi, s-au dus şansele de a duce confruntarea în meciul cu numărul 4. După primele două meciuri, disputate în deplasare, la Mediaş, şi pierdute de orădeni (84-77 şi 85-64), CSM trebuie neapărat să învingă dacă mai vrea spere la un loc fruntaş!

Astfel, diseară, ne vedem cu toţii la Sala Sporturilor “Antonio Alexe”, să susţinem echipa noastră!! Meciul începe de la ora 18, iar municipalitatea a decis ca accesul să fie liber! Orădeni, veniţi în număr cât mai mare!🙂

Luptă, luptă, CSM!!🙂

 
5 Comments

Posted by on April 18, 2011 in Evenimente

 

Tags: , , , , , ,

5 responses to “Azi, cu toţii la meci!

  1. Cristi

    April 18, 2011 at 11:47 am

    Ne vedem la meci, asadar ;;)

     
  2. Mortu`

    April 19, 2011 at 10:12 am

    am fost la meci, acum peste 2-3 apare si articolul in care povestesc pe larg treaba (video+poze)

    A fost primul meci de baschet pe care l-am vazut LIVE, a fost interesant. Tu ai fost Ioana ?

     
    • Ioana S

      April 19, 2011 at 10:14 am

      I was there!! În rândul 1, chiar lângă banca Mediaşului😆
      a fost foarte mişto, eu tot merg la meciuri… trist doar fiindcă am pierdut. Să dai un tweet cu articolul!😉

       
  3. Mortu`

    April 19, 2011 at 3:29 pm

    e auto tweet la mine. Deja a si aparut. EU am fost in fata ta inseamna. Tot pe randul 1 doar ca pe partea opusa si FIX in centru😀

     

Leave a Reply

 
