RSS

“We’re all mad here.”

17 Apr

“But I don’t want to go among mad people,” Alice remarked.
“Oh, you can’t help that,” said the Cat: “we’re all mad here. I’m mad. You’re mad.”
“How do you know I’m mad?” said Alice.
“You must be,” said the Cat, “or you wouldn’t have come here.”
(Alice in Wonderland, Lewis Carroll)

Încă un week-end terminat, cu party-uri, concerte, distracţie, piese de teatru, revederi cu prieteni… Şi totuşi, nu ţi se întâmplă să oboseşti? Adică… ador să fac parte din toată lumea asta nebună care se-nvârte non-stop, dar de ceva vreme am ajuns să mă cam satur. Aceleaşi locuri (aici mă refer exclusiv la Oradea), aceeaşi muzică, aceiaşi oameni over and over again, şi parcă mi s-a acrit. Sau poate-mi trebuie o pauză? Ştiu, ai să zici că doar 2 lucruri “trebuie” în viaţă: să mori şi să-ţi plăteşti impozite (Death and taxes). bullshit.

 
2 Comments

Posted by on April 17, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , , ,

2 responses to ““We’re all mad here.”

  1. Raluca Moisi

    April 18, 2011 at 11:20 am

    Îţi împărtăşesc sentimentul! Şi eu am obosit, după o săptămână nebună de petrecut până la 3-4… Parcă am îmbătrânit şi toată distracţia îşi pierde farmecul după câteva zile! Maybe it’s time to slow it down😀

     
    • Ioana S

      April 18, 2011 at 11:26 am

      Da,… aşa o fi. Chiar azi dimineaţă auzisem undeva:
      “Sometimes the only way to move forward is to stop moving, to stand still – and to decide that no matter what happens, no matter how much it hurts, you’re exactly where you want to be”…

       

Leave a Reply

 
