RSS

Busy bee this week-end

15 Apr

Încă n-am terminat cu treaba la job-ul oficial, că celelalte au şi început să mă preseze. Not bad, ţinând cont că week-end-ul ăsta va fi ceva mai aglomerat decât de obicei, dar cică aşa-i fain, la tinereţe😆

So, despre premiera de la Teatrul de Stat Oradea v-am mai spus, nu-i aşa? Azi, de la ora 19 se joacă “Îndrăgostiţii din Ancona”, un musical fabulos!, iar mâine, tot de la ora 19, cea mai celebră poveste de dragoste a tuturor timpurilor, the one and only – “Romeo şi Julieta”. Ambele spectacole se ţin la Casa de Cultură a Sindicatelor, care are o capacitate de aproximativ 800 de locuri, aşa că vă aşteptăm în număr cât mai mare!🙂

Apoi, de la ora 21, în Chanson Cafe are loc un super-concert Şeptarii de treflă! Intrarea e 10 lei, şi evident c-avem preţuri faine-faine la băuturi. Tot în seara aceasta, de la ora 22, sau ceva mai târzior, în Pod’z ne vor încânta Tudotto, care-i un fel de proiect a doi prieteni, obişnuiţi ai localului. Ni se promite ceva atmosferă, deci încerc s-ajung şi-acolo. Şi pentru ca noaptea să fie completă, mai un tur prin Lord’s sau Submarin.

Mâine, de cu dimineaţă, voi fi ghid turistic prin oraş! Fiind înscrisă de ceva vreme în CouchSurfing, iată c-am primit un mesăgel de la un polonez care vrea să ne viziteze oraşul… Ar fi frumos din partea mea să-mi fac un fel de plan dinainte, nu? şi să mă gândesc la ce ar fi mai fain să-i arăt în frumoasa noastră urbe de pe malul Crişului Repede… (evident, feel free to drop recommendations! ;))

Pe seară, tot de la ora 19, cea de-a doua premieră de la teatru: “Romeo şi Julieta”. Iar cei de la Crişana mi-au făcut o bucurie, şi-am câştigat la concurs o invitaţie, pe care o voi dărui părinţilor, care chiar că n-au fost de multicel la teatru!🙂 Cu începere de la ora 21, în Moszkva Cafe, de data aceasta, vin să ne (în)cânte cei de la Byron, în concertul lor de promovare al noului lor album. Intrarea e 15 lei.

Ajungem şi la ziua de duminică: de la ora 3, în tradiţionalul de-acum Crema Cafe, are loc ediţia lunii aprilie a Schimbului de Cărţi Oradea!🙂 Iar pe seară, cu începere de la ora 8, prietenii de la Asociaţia Artemotion ne aşteaptă cu-a lor “Buletinista” în Escape. Biletul costă 10 lei, un cocktail fiind inclus în preţul acestuia.🙂

So,… multe şi mărunte în acest week-end! Ce să vă mai zic… distracţie faină tuturor!😀

*sursa foto: aici

 
Leave a comment

Posted by on April 15, 2011 in Evenimente, Oradea, te iubesc!

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
