RSS

Leapşa cu poze (furată)

14 Apr

Neaţa bună, prieteni virtuali. Azi, o leapşă cu poze, pe care am văzut-o ieri la DaninhoDJ (cum ziceam, furată de pe my brand-new Twitter account), şi care mi-a plăcut. Să purcedem, deci:

1. Ce te face să te lingi pe degete? (tough one, dacă ţinem cont că-s o pofticioasă, şi dacă ochii văd, inima cere… şi mai ales acum, când nenea doctoru’ a zis “fără CIOCOLATĂ!!”😉 )

*sursa foto: aici

2. Ce-ţi încântă ochii? (Not that hard, zic io, deşi mă minunez cam la 2-3 secunde, fiind foarte impresionabilă :lol:)

*sursa foto: aici

3. Ce-ţi place să atingi? (no, asta-i cam cu probleme, că şi-aici îmi plac tare multe chestii :)… da’ hai s-o luăm metaforic p-asta, OK? ;))

*sursa foto: aici

4. Ce mirosuri te încântă? Buuun, aici ştiu sigur ce n-ar fi: sub nicio formă: vanilia! Doamne, cât o detest!!! În schimb, iasomia… sau scorţişoara…🙂

*sursa foto: aici

Booon, şi dacă tot am încheiat-o, ia să trimitem mai departe: PDF, Graţi şi Ursuţ. Bine-bine, fie, pot s-o ia şi domnişoarele, OK? Just keep me posted! Hai, o zi faină, simpaticilor!😉

 
7 Comments

Posted by on April 14, 2011 in Leapşa

 

Tags: , , , , , ,

7 responses to “Leapşa cu poze (furată)

  1. Cristi

    April 14, 2011 at 10:49 am

    Mi-am notatat-o. Ma pun sa strang poze :))

     
    • Ioana S

      April 14, 2011 at 10:50 am

      Bun, bun… să vedem ce-ţi poate mintiuţa😛

       
      • Cristi

        April 14, 2011 at 10:55 am

        Nu-ti dori asta… mintiutza mea poate sa se gandeasca incredibil de… interesant la chestiile interpretabile =)) (asta asa… ca sa iti faci o idee la ce m-a dus mintiuta deja la intrbarile de mai sus =)) )

         
      • Ioana S

        April 14, 2011 at 10:56 am

        pfoai, ce curioasă îs acumaaa!!! hai mai iute cu leapşa aia!😆

         
  2. daninho

    April 14, 2011 at 10:57 am

    prima poza o puteam pune si eu – deci avem ceva in comun :))

     
    • Ioana S

      April 14, 2011 at 10:59 am

      😆
      iniţial am căutat pe google “rivers of chocolate”,… dar mi-am revenit, şi-am zis că cel mai bine e un good-old-fashioned chocolate cake😀

       

Leave a Reply

 
