RSS

Tweet me up, Scotty!

13 Apr

După lupte seculare care au durat… aproape o jumătate de zi, iată că mă aflu în posesia celei mai noi jucării: cont de Twitter! Cu puţin ajutor from the system, căci numele ăsta era luat de cineva care nu-l folosea, şi nişte tupeu (chiar nu ştiu de unde mi-a venit, sincer!), am dat un raport la Twitter, mi-am primit numele, iar restul e istorie😆

Prietenii care se află deja acolo mi-au făcut o primire nesperat de călduroasă, şi le mulţumesc pe-această cale (vă ştiţi voi, sunteţi prea mulţi, mi-e că aş face o listă de link-uri interminabilă), şi ce să zic… Mă bucur ca de-o nouă jucărie. It’s fun for me!

*sursa foto: aici

O zi faină tuturor!😀

 
3 Comments

Posted by on April 13, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , ,

3 responses to “Tweet me up, Scotty!

  1. Mortu`

    April 13, 2011 at 11:28 am

    follow !

     
    • Ioana S

      April 13, 2011 at 11:30 am

      danke schon!😉

       

Leave a Reply

 
