RSS

Mergem la un film?

11 Apr

În toată goana asta de-a acumula cât mai mult, am tot făcut pe maratoane de filme. Au fost Oscarurile, maraton de filme nominalizate (şi încă n-am terminat cu ele). A murit Elizabeth Taylor, pac 3 filme cu ea… Apoi, cu răceli şi alte boli (mai mult sau mai puţin închipuite…), alte zile-ntregi de stat în casă şi băgat filme la greu (şi artistice, şi seriale). Poate-aţi crede că mi s-a acrit, şi că o perioadă bună o să stau pe curu’ meu c-o carte (ne)bună (da, încă mă mai chinui cu Lolita…), dar nu cred că-i cazu’, mai ales c-auzii prin târg c-ar fi nişte filme foarte tari la Multiplex.😆

Astfel, dragilor: aveţi chef să mergem la un film? Am făcut pe feisbuc o ghiduşie, la secţiunea aia nouă de “questions”, şi dacă vreţi să veniţi cu noi, daţi-vă şi voi cu părerea la ce film să mergem!🙂

În listă se regăsesc:

  1. Red Riding Hood (Scufiţa Roşie reloaded, variantă semi-horror :))
  2. Animals United (ceva animaţie drăguţă)
  3. London Boulevard (e cu Colin Farrel, restul e cancan…)
  4. Battle: Los Angeles (care-am auzit că-i slaaab, da’ slab rău de tot)
  5. Sucker Punch (despre care nu ştiu mai nimic)
  6. The Lincoln Lawyer (cu un Matthew McConnaughey ceva mai serios decât de obicei :P)

Acestea fiind scrise, haideţi, daţi un vot!😉

*sursa foto: aici

 
2 Comments

Posted by on April 11, 2011 in Film. Părerea mea!

 

Tags: , , , , , ,

2 responses to “Mergem la un film?

  1. m4ri4n

    April 13, 2011 at 11:24 am

    Despre Red Riding hood am auzit numai de rau (cica e la fel de prost ca Twilight).
    London Boulevard – e un film dragut cu umor si un pic de romantism peste care se aseaza o poveste cu mafioti realizata in stil englezesc.
    battle los angels – e cam la fel de porst ca si Skyline numai ca are un trailer al naibii de bun.
    Despre restul nu stiu ce sa zic🙂

     
    • Ioana S

      April 13, 2011 at 11:26 am

      thanks for the info!😉
      ce-i drept, trailerele pot fi al naibii de tricky – toată lumea cred c-a luat ţeapă cu Battle: Los Angeles (şi tocmai ce-am verificat, au încasări în prostie…)

       

Leave a Reply

 
