RSS

Emeric Imre, la Oradea!

05 Apr

Ei bine, orădeni, nu-i aşa că vă era dor de-un concert de folk autentic?🙂

Noi, fetele de la Cenaclu Nocturn, v-am pregătit o surpriză: un concert ad-hoc cu Emeric Imre, la Oradea! Evenimentul va avea loc miercuri, 6 aprilie, cu începere de la ora 19, la Terasa Bihoreana (fosta Grădină de Vară), de pe strada Iosif Vulcan (care dă în strada Republicii). Intrarea e liberă, haideţi să-l ascultăm în număr cât mai mare pe artistul care-a fermecat generaţii întregi cu-ale lui piese nemuritoare: “Nebun de alb”, “Oraţie de nuntă”, “Condamnare”…

Ne vedem, deci, la Terasa Bihoreana, împreună cu Emeric Imre!😀

*sursa foto

PS: nu se putea să uit de “Nebun de alb”… Enjoy!🙂

 
7 Comments

Posted by on April 5, 2011 in Evenimente

 

Tags: , , , , , , , ,

7 responses to “Emeric Imre, la Oradea!

  1. Cristi

    April 5, 2011 at 4:44 pm

    Uhh… ce-mi place melodia asta😀

     
  2. Ioana S

    April 5, 2011 at 5:18 pm

    Deci ne vedem (şi) mâine seară, da?😉

     
  3. Cristi

    April 5, 2011 at 5:22 pm

    Clar😀

     
  4. Cos

    April 6, 2011 at 10:12 pm

    a fost? nu l-am găsit…:(

     
    • Ioana S

      April 7, 2011 at 7:41 am

      Pe bune?!
      eram în Restaurant Bihoreana…😦
      Concertul a început puţin mai târziu, din cauza unei defecţiuni la ceva de la sunet… dar a fost superb!🙂

       
  5. cos

    April 7, 2011 at 8:54 am

    ufffff… mă tai tot… am fost acolo, dar nu am intrat..:((

     
    • Ioana S

      April 7, 2011 at 8:56 am

      No need to do that😛
      am discutat cu el, şi mai vine la Oradea, cel mai probabil la vară🙂

       

Leave a Reply

 
