RSS

Oradea şi handmade

02 Apr

După o zi de vineri destul de grea (OK, mi-am făcut-o cu mâna mea, întorcându-mă acasă de la petreceri pe la 5 azi-dimineaţă), iată că sosise şi vremea târgului de handmade, organizat în Era Shopping Park Oradea. Dis de dimineaţă, împreună cu colega de suferinţă, Alina, ne-am îmbarcat în ceea ce avea să fie una dintre cele mai obositoare experienţe… La 9 şi-un pic (după doar 3 ore de somn) eram deja în galerie, pregătindu-ne măsuţa pentru vizitatori. Care vizitatori… ei bine, ERA nu şi-a făcut un public fidel încă, iar promisiunea unui concert bin-bam-bum sau mai-ştiu-io-cine ne-a mai încurajat să credem că va fi, totuşi, lume.

Şi a fost. Dar nu lume pentru târg. În niciun caz, nu târg de handmade.😦 Lumea (OK, femeile, în general) trecea pe lângă expozanţi, se uita, strâmba din nas, şi mergea mai departe, în grabă. Prea puţini cumpărători veniţi special pentru cel mai mare târg de handmade din zona de vest, după cum se lăudau organizatorii: peste 38 de expozanţi, oameni cu talent, îndemânare şi multă, foarte multă imaginaţie! Dar cred că Oradea nu e pregătită pentru aşa ceva, nu încă. În vreme ce în alte oraşe (zic de Timişoara, pentru că acolo ştiu cum stă situaţia aproximativ) lumea se înghesuie să vadă produse unicat, făurite de artizani, ei bine, la noi nu prea se caută… Dar deh, să nu ne oprească asta! Eu am fost prezentă, alături de Alina, ne-am distrat, am făcut cercei, am povestit cu multă lume faină. Spre exemplu, am cunoscut-o în sfârşit pe fabuloasa Anamaria, care face nişte lucruşoare absolut superbe!! De la ea mi-am cumpărat dragii şi adoraţii mei cercei cu Jimi Hendrix. Ah, am mai cunoscut-o pe doamna Dorina, care face pălării foarte frumoase, sau o doamnă din Oradea care face chestii din piele: mi-am luat un inel din piele pe care stă desenată o bicicletă din aia retro, şi sandale de piele atât de uşoare, încât simt că n-am nimic în picioare. Eu, una sunt mulţumită! Chiar dac-am cheltuit mai mult decât am produs, mie mi s-a părut o experienţă deosebită, (chiar dacă a fost foarte obositoare – abia mă abţin să nu casc în timp ce scriu postarea asta…) şi sper ca în viitor orădenii să fie mai deschişi către comunitatea handmade.

Vă las cu o galerie de poze. Week-end fain în continuare, prieteni!🙂

This slideshow requires JavaScript.

 
2 Comments

Posted by on April 2, 2011 in Evenimente, Oradea, te iubesc!

 

Tags: , , , , , ,

2 responses to “Oradea şi handmade

  1. Eugen

    April 3, 2011 at 8:13 am

    Felicitari Ioana,
    Stiam ca ai suflet de artist dar nu am avut habar ca esti asa de entuziasmata de subiect. Poate lumea nu apreciaza pentru ca nu intelege.
    It’s all about marketing!

    Asa ca nu o lua in nume de rau…
    Te sustin.
    BTW, vei fi Table Topic Master. Pregateste 5 intrebari/situatii surpriza. Da’ surpriza!

     
    • Ioana S

      April 3, 2011 at 9:20 am

      Mulţumesc pentru încurajare, Eugen!🙂
      Mereu, cuvinte potrivite… Ei bine, nu mă sperii eu atât de uşor, şi nu renunţ! Pe mine mă bucură activitatea asta, deci voi continua să fac lucruşoare pentru prietenele mele, cel puţin😀

      Cât despre Toastmasters… super, mă bucur foarte mult!😆
      Ne vedem marţi, deci!😉

       

Leave a Reply

 
