RSS

Am fost şi la Toastmasters Timişoara

31 Mar

La două şedinţe, mai exact, şi mi-a plăcut la nebunie!😀

Pentru că tot am avut plăcerea să stau ceva mai mult prin Timişoara, am decis ca, în prima miercuri, să mă prezint cu mare entuziasm şi la colegii de la Toastmasters. Pot să zic că-mi doresc ca şi Oradea să devină un astfel de club, pentru  că atmosfera prietenoasă şi profesionalismul de care au dat dovadă membrii Toastmasters Timişoara m-au făcut să mă simt, aş zice, ca un peşte în apă. Săptămâna trecută am avut plăcerea de-a veni în faţa auditoriului şi de-a mă prezenta, însă la şedinţa de ieri am avut ceva mai mult curaj, şi-am decis să particip şi la secţiunea de Table Topics.

Ah, da… one little detail: şedinţa de ieri s-a ţinut exclusiv în limba engleză! Timişoara Toastmasters are obiceiul de-a lansa astfel de provocări o dată pe lună (în condiţiile în care şedinţele lor se desfăşoară săptămânal), spre deliciul participanţilor. Am ascultat 3 super-discursuri: unul despre “Adventures”, al doilea a fost fascinanta poveste a ceaiului “mate” iar cel de-al treilea discurs (entertainment speech), a stârnit râsete şi reacţii care mai de care din partea noastră, când a venit vorba despre “A day in the swamp”. Felicitări tuturor vorbitorilor, a fost o seară fantastică!🙂

Cum ziceam mai sus, mi-am făcut niţel curaj şi-am spart gheaţa la sesiunea de Table Topics. Ce presupune aceasta: Table Topics Master alege câteva subiecte pentru discursuri scurte, de 1min45sec, care nu se pregătesc de-acasă. Ce-am tras eu la sorţi suna cam aşa: “You’ve just been involved in a car crash, you’re not severely injured, and you want to get the phone no of the guy that hit you, because he’s cute”. Quite a challenge, may I add!😀 Dar cred c-am făcut o trebuşoară onorabilă, chiar dacă a fost o cuvântare ceva mai scurtă decât trebuia.

Închei cu speranţa că voi reveni curând în sânul Timişoara Toastmasters, poate chiar în calitate de membru, nu doar de invitat!😀

This slideshow requires JavaScript.

 

 
3 Comments

Posted by on March 31, 2011 in Timişoara - mon amour

 

Tags: , , , , , ,

3 responses to “Am fost şi la Toastmasters Timişoara

  1. Raluca Moisi

    March 31, 2011 at 1:49 pm

    Citind articolul, mi-am amintit de prima mea vizita la Toastmasters si cele 3 luni in care te intrebam aproape saptamanal daca vrei sa ma insotesti la o sedinta. am inceput sa rad – bine ca a trebuit sa te muti din Timisoara ca sa vii cu mine la sedintele saptamanale!!!😛

    Anyway, ne bucuram tare ca te-ai simtit in elementul tau si te asteptam cu drag de fiecare data. Iar clubul din Oradea are nevoie de cat mai multi oameni ca tine pentru a deveni peste ani ce suntem noi acum😉

     
  2. Ioana S

    March 31, 2011 at 1:53 pm

    Cam aşa e, Raluca! A trebuit să plec ca să mă prindă şi pe mine “flama” Toastmasters… M-am simţit foarte fain, şi abia aştept să revin la week-end-ul din mai!😀

     
  3. Eugen

    April 1, 2011 at 7:14 pm

    Cu adevarat magnetizanta intalnirea de la Timisoara.
    Super-distractie cu super-treaba!

    Ma bucur sa-i fi cunoscut pe “toastmasters” la ei acasa.
    Nici nu stii ce pierzi daca nu participi la o sedinta.

    Sunt curios cine vine azi la intalnirea Toastmasters Oradea.
    :)))

    Am sa va spun marti… la sedinta obisnuita.

     

Leave a Reply

 
