RSS

Târg de handmade, la Oradea

30 Mar

Ştiu, ştiu… sar de la un oraş la altul mai ceva ca un cangur săltăreţ. Ieri scriam despre cât de bine e în Timişoara, însă azi revin cu gândul (fizic abia la finalul săptămânii) la Oradea: în weekend, cei de la ERA Shopping Park ne pregătesc din nou surprize-surprize. Un târg cu obiecte şi accesorii handmade, lucrate de artişti sau pasionaţi ai domeniului, printre care mă număr şi eu, în perioada 1-3 aprilie!🙂

Da, boala asta minunată a început acum 2 ani, când, în vacanţa de după anul 2, şi într-o perioadă mai lejeră de la muncă, m-am lăsat dusă de Flavia dearest într-un magazin în care “Dude, ăia îţi vând tot ce trebuie ca să faci tu singură cercei şi chestii faine-faine şi tot ce-ţi trece prin cap!!”. N-a durat mult, şi curând mergeam pe-acolo săptămânal, că doar era foarte aproape de birou, şi numa’ bine, aveam ce face în pauza de masă. Şi de fiecare dată lăsam înc-un pic din plata mea lunară, şi mărgelele se tot împrăştiau prin camera mea de cămin, şi se tot înmulţeau, la fel şi toate cele: cleşti, aţe, sârme, beţişoare, într-o veselie!😀

Primii cercei (căci eu doar la asta m-am rezumat, până acum, cel puţin) i-am făcut să-i dau cadou fetelor mele dragi, însă în curând am devenit extrem de egoistă, şi n-am ajuns să fac cercei ca să-i dau spre vânzare… Preferam (şi acum, de altfel) să-i dau cadou, decât să-i vând unor necunoscute… Am ajuns s-am în foarte scurt timp aproximativ 100 de perechi făcute de mine, şi ai mei râdeau de mine “Iar dai banii pe mărgele nu-ştiu-de-care, în loc să-ţi iei şi tu cele trebuincioase prin cămin… tz, tz, tz…”, da’ cum puteam eu să-i explic mamei că îi iubesc aşa de tare, şi că nu vreau să-i dau altcuiva?!… n-ar fi înţeles în veci.

Ei bine, acum, la 2 ani după începerea minunatei aventuri, am decis că e musai să mă “maturizez” emoţional: adică mă despart, încet, de cerceii minunaţi: îi duc (pe majoritatea) la vânzare, la târgul organizat de ERA Shopping Park. Nu voi fi singură, alături de mine se va afla o altă prietenă, Alina, care pierde şi ea vremea cu astfel de nimicuri fermecătoare.

So, ladies, ne vedem în week-end, la târg! O zi minunată s-aveţi!🙂

PS: mai jos – un mic preview cu “copiii mei”😉

This slideshow requires JavaScript.

 

 
4 Comments

Posted by on March 30, 2011 in Evenimente, Oradea, te iubesc!

 

Tags: , , , , , , , ,

4 responses to “Târg de handmade, la Oradea

  1. Andre

    March 30, 2011 at 12:33 pm

    Eeei, iata inca un eveniment grozav pe care il ratez…:( Mi-ar fi placut sa dau o tura pe la targ, dar nu imi ramane decat sa-ti urez spor la vanzare (cu asa “copii”, sigur ramai fara ei🙂 ) !
    Te-am pupat!😀

     
  2. Ioana S

    March 30, 2011 at 12:34 pm

    Off… chiar… ai plecat deja, nu?🙂
    Lasă, fac eu poze şi te ţin la curent… take care, dear! şi distracţie faină!😀

     
  3. Andre

    March 30, 2011 at 12:39 pm

    Inca nu, maine plec…😀 Mersi! Ne-auzim cand ma intorc, n-am uitat ce-am vorbit!😉

     

Leave a Reply

 
