RSS

Bye-Bye

27 Mar

Săptămâna aceasta, lumea artei a suferit două pierderi semnificative, aş spune.

Mai întâi, a venit cutremurătoarea veste de la Timişoara: Ioan Strugari (sau Uţu, cum îi spuneau prietenii), actor la Teatrul Naţional din Timişoara, a murit la vârsta de doar 29 de ani, în urma unui stop cardiac. O pierdere imensă pentru lumea culturală timişoreană, şi pentru teatru. Şi eu, care tocmai ce-l admirasem în spectacole precum “Bye-Bye America” sau “Trei surori”… Dumnezeu să-l odihnească!

Tot un deces, şi tot în lumea artei, însă în lumea cinematografiei, de data asta: s-a stins din viaţă Elizabeth Taylor. Diva cu ochi violeţi a încetat din viaţă la vârsta de 79 de ani. Şi pentru că e una dintre actriţele mele preferate… ei bine, am zis că vreau să mi-o amintesc prin cele mai bune roluri ale sale, deci ce merge mai bine decât un maraton de filme?

Am început cu un film care nu mai are nevoie de nicio prezentare: Who’s Afraid of Virginia Woolf?, în care joacă alături de fostul ei soţ, Richard Burton. Şi ce rol face!! Nu-i de mirare c-a luat Oscar-ul pentru interpretarea ei magnifică. Apoi, nu se putea să lipsească unul dintre filmele mele preferate, şi anume: Cat on a Hot Tin Roof, un alt mare rol de-al ei, ca soţia frustrată a lui Paul Newman. Iar la final am păstrat un alt film de zile mari: The Taming of the Shrew: faimoasa piesă a lui Shakespeare în viziunea lui Franco Zeffirelli, cu o Elizabeth Taylor magnifică şi un Richard Burton (din nou :D).

O duminică plăcută tuturor… eu mă mai pun la nişte filme.🙂

 
Leave a comment

Posted by on March 27, 2011 in Film. Părerea mea!

 

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

 
