RSS

Schimb de Cărţi, ediţia Martie

24 Mar

Heya, everybody!!😀

După cum bine anticipaţi, a venit vremea ediţiei Schimb de Cărţi, din luna martie. Întâlnirea va avea loc duminică, 27 martie, la Crema Cafe, de pe Str. Nicolae Jiga (fosta Castanilor), cu începere de la ora 3.

Pentru că eu voi fi absentă de data asta (sunt în Timişoara, la alte soiuri de evenimente, care mai de care…), rog pe cei care vor participa să-mi dea şi mie de veste ce s-a mai întâmplat nou, ce cărţi s-au adus, care e situaţia cu cărţile mele din circuit, etc. Ah, şi bineînţeles, faceţi cât mai multe poze!😀

Ne vedem în aprilie, deci! Salutări din Timişoara, prieteni schimbători de cărţi! Vă las c-o piesă de bună-dispoziţie, că şi-aşa e un soare fain de tot afară!😀

 
7 Comments

Posted by on March 24, 2011 in Evenimente

 

Tags: , , , , , , , , , ,

7 responses to “Schimb de Cărţi, ediţia Martie

  1. Dorin

    March 24, 2011 at 10:12 am

    3 pm sau 15, nu ?

     
    • Ioana S

      March 24, 2011 at 10:13 am

      Păi şi eu cum scrisei?😆

       
      • Dorin

        March 24, 2011 at 10:14 am

        Doar de la ora 3.

         
      • Ioana S

        March 24, 2011 at 10:16 am

        Ah, ce noroc am cu tine!😛
        Deci, later edit: cu începere de la ora 3pm🙂
        Bine-i?😆

         
  2. Dorin

    March 24, 2011 at 10:17 am

    Sper sa fiu acolo😀

     
  3. Gratian

    March 24, 2011 at 11:49 am

    sper sa vina macar Maya, ca fara tine evenimentul e ca si cafa fara tigara…

     
    • Ioana S

      March 24, 2011 at 11:51 am

      Oh, drăguţ ca întotdeauna, Graţi!🙂

       

Leave a Reply

 
