RSS

O săptămână de Timişoara

21 Mar

Pentru că dorul e prea mare. Pentru că trebuie să-mi văd fetele. Pentru că n-am mai fost de 7 luni, şi se simte. Pentru că e musai să mai dau pe gât o bere în Happy sau o shaorma de la arabii din complex. Şi pentru că urmează un week-end cu mega-evenimente!!😀

Pentru toate astea de mai sus, şi multe altele, ei bine: mă duc la Timişoara! Încă n-am decis: tren sau maşină, but who cares?! Atâta m-am tot pregătit, că acuma-s în stare să merg şi pe jos, dacă trebe!!😀

Oh, şi-abia aştept să ajung… să revăd complexul, şi Unirii, şi Opera, şi Catedrala, şi magnoliile, şi Bega, chiar şi Politehnica aia căcănie, a cărei culoare îmi displăcea profund ori de câte ori treceam pe-acolo, şi toate-toate locurile mişto pe care le-am descoperit. Ah, şi Scârţ. Cred că vreo 2-3 zile o să-mi pun cortul în grădina celor de la Auăleu😀

Evenimentele care urmează să aibă loc la Timişoara sunt dintre cele mai deosebite: vineri şi sâmbătă seara sunt 2 concerte foarte faine: în cadrul Festivalului Zilelor Basarabiei îi vom vedea/asculta pe cei de la Snails, Paralela 47, Travka şiii… drumroll… ALTERNOSFERA!! Atâta muzică bună, şi toate concertele la un preţ derizoriu: 10 lei intrarea; evenimentele vor avea loc în club Daos.

(Până atunci, tot cu Travka şi Alternosfera la atac… le-am şi pus pe repeat albumele!! :D)

Apoi, pentru că în 27 martie e ziua internaţională a teatrului, Teatrul Thespis al Casei de Cultură a Studenţilor din Timişoara ne aşteaptă la mega-evenimentul: 24 de h de TEATRU!! Tradiţia începută în 2003 de Teatrul Studenţesc Thespis de a celebra ziua teatrului printr-un maraton care ţine 24 de ore, continuă şi în acest an. Manifestarea va începe sâmbătă, 26 martie, la ora 24, şi va dura până duminică, 27 martie, la aceeaşi oră, la Casa de Cultură a Studenţilor din Timişoara, în studioul de teatru 202 “Lelu Bihoi” şi clubul festivalului 203. Pe modelul de succes al ediţiilor precedente, Teatrul Thespis, împreună cu invitaţii săi – Teatrul Podul din Bucureşti, Teatrul Skepsis din Alba-Iulia, The Serious Road Trip, Heavenly Hell, catedra de teatru din Timişoara şi magicianul Claudiu Gheorghe – va oferi spectacole, workshop-uri de actorie, jonglerie şi manipulare de obiecte, proiecţii de spectacole, precum şi concerte de calitate, susţinute de Sonatic, Phaser şi Nu & Apa Neagră. Ah, şi încă o chestie: ediţia din acest an are o steluţă caritabilă: Ema este fetiţa unei colege vechi din acest teatru studenţesc, regizoare a nenumărate spectacole, fetiţa suferind de nefroblastom, mai pe româneşte tumoră la un rinichi. Costul unei asemenea operaţii, ce se va efectua într-un spital din Paris, ajunge la 60.000 de euro…

Donaţii se pot face la faţa locului sau în conturile specificate mai jos:

Andreea Corina Duţeanu
RO11 BACX 0000 0002 1645 3000 în lei
RO04 BACX 0000 0002 1645 3320 în euro
UniCredit Tiriac Bank

So… uraţi-mi drum bun, şi distracţie faină… şi promit că mă-ntorc cu poze şi poveşti fabuloase!😀

 
10 Comments

Posted by on March 21, 2011 in Evenimente, Timişoara - mon amour

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

10 responses to “O săptămână de Timişoara

  1. Asztrid

    March 21, 2011 at 1:04 pm

    …pai drum bun si distractie faina sa fie atunci, dar ce faci cu Schimbul de carti?

     
    • Ioana S

      March 21, 2011 at 1:08 pm

      da… duminică vor fi nişte chestii foarte faine la Oradea…
      de la 3 – Schimb de Cărţi
      de la 6 – concert VUNK la ERA
      de la 6 – piesă de teatru: Desculţ în parc
      de la 8 – concert Oana Lianu în Escape…
      deci nişte evenimente super… de la care va trebui, din păcate, să lipsesc… dar sper să mă distrez fain şi la TM😀

       
  2. Asztrid

    March 21, 2011 at 1:13 pm

    Si daca bine stiu eu va fi iarasi de la ora 19(?) concert de muzica clasica la Biserica Sf. Ladislau. Asta duminica.

     
  3. Raluca Moisi

    March 21, 2011 at 1:18 pm

    Honey, abia astept sa te revad… nu ne-am mai prostit din 30 noiembrie! :-S
    Timisoara te asteapta… :*

     
    • Ioana S

      March 21, 2011 at 1:28 pm

      Şi eu o aşteeept… ne vedem curând! Te pup :*

       
  4. Maria

    March 21, 2011 at 4:57 pm

    Cine te asteapta pe tine mai mult si mai mult?😀😀😀😀😀

     
    • Ioana S

      March 21, 2011 at 5:04 pm

      Oh, da… şi-ncă foarte zâmbăreaţă!😛
      hai, te ţuc, ne vedem mâine!🙂

       
  5. Istvan Seres

    March 22, 2011 at 4:46 pm

    Ciao Ioana – noi mergem la Timisoara vineri dupa-masa. Daca inca nu ai cu ce merge, te ducem cu cea mai mare placere. Conditia este sa vii si tu la Kafka, macar la o bere🙂

     
    • Ioana S

      March 22, 2011 at 4:49 pm

      Salutare🙂
      Eu merg de azi în Timişoara, cu trenul… Merci de ofertă.
      Cât despre Kafka nu ştiu nimic, e un local în TIMI? Zi-mi mai multe detalii😀

       

Leave a Reply

 
