RSS

Paula Seling la Oradea

15 Mar

Cei de la ERA Shopping Park nu mai contenesc cu surprizele: după ce ni i-au adus pe Smiley, IRIS sau mai ţopăitoarele Anda Adam şi Lavinia, vine acum rândul Paulei Seling să facă o vizită orădenilor!  Bine, dacă mi se permite să fac o declaraţie, pe ea o aşteptam cel mai mult, încă de când am auzit doar “zvonuri” prin urbe. Dar azi dimineaţă, când am văzut afişul… ei bine, să zicem că ziua de azi s-a făcut mult mai faină, dintr-o dată!🙂

Nu e pentru prima oară când o prind pe Paula în concert, am mai văzut-o în Timişoara, şi pot să vă spun (celor ce n-o ştiţi prea bine) că fătuca asta ştie să cânte! O voce superbă, un talent deosebit… ce mai, she’s one of my all-time favorites!😀

Aşa că, nu-mi rămâne decât să vă urez s-aveţi o săptămână cât mai însorită, productivă, şi care să treacă foarte repede (cât mai repede cu putinţă), ca să vină ziua de sâmbătă (19 martie, mai exact), ora 18.00, s-o revăd pe Paula în concert! ;)

Aaah, şi ca un bonus: ERA organizează şi un “târg de frumuseţe”, că tot suntem în luna martie, luna femeilor!😀 Vor fi prezenţi cei mai importanţi producători şi distribuitori de produse, reprezentaţii celor mai cunoscute saloane, şi, evident – preţurile vor fi dintre cele mai bune! Ne vedem sâmbătă la ERA!😉

Vă las mai departe cu piesa mea preferată de la Paula… O zi fantastică s-aveţi!🙂

 
2 Comments

Posted by on March 15, 2011 in Evenimente

 

Tags: , , , , , , , , ,

2 responses to “Paula Seling la Oradea

  1. Cristi

    March 15, 2011 at 11:32 am

    De cate ori aud de Paula Seling imi fuge gandul la refrenul melodiei asteia ;;) Chiar ma gandeam sa o caut dupa ce termin de citit, dar uite ca te-ai gandit tu mai bine sa o adaugi aici!😀

     
    • Ioana S

      March 15, 2011 at 11:36 am

      yeah, well… te-am ghicit, ce mai!😛

       

Leave a Reply

 
