RSS

Gunoierul

14 Mar

Ce mod mai fain de a încheia un super-week-end decât c-o piesă de teatru, dată de prietenii de la Asociaţia ArtEmotion? Pe afişul evenimentului stătea scris “super-comedie”… şi iniţial am avut unele îndoieli… cât de “super” poate fi. Răspunsul? Ei bine, au fost modeşti pe afiş. N-a fost numai “super”, eu aş fi pus “mega-giga-comedie”!! Pentru că nu-mi amintesc momente în care să nu fi râs, şi-asta pe parcursul a aproape 2 ore.😀

“Gunoierul” are ca protagonişti un trio de senzaţie: Richard Balint, Sebastian Lupu şi Mirela Niţă-Lupu, pe care publicul orădean îi cunoaşte din spectacolele Trupei Iosif Vulcan! :) În piesa lui Mimi Brănescu, gunoierul este “filosoful” care, tot căutând prin gunoaie, găseşte răspunsuri, descoperă taine ţinute cu grijă, află multe din cele ce sunt ţinute “la secret” de locuitorii unui cartier şi, astfel, îi surprinde pe mulţi…

Cum crezi că un “simplu” gunoier îţi poate întoarce viaţa cu susul în jos? Câte lucruri interesante poţi afla despre o persoană pur şi simplu cotrobăind prin gunoiul său menajer? Şi dacă după o zi istovitoare de muncă, mergând să arunci gunoiul întâlneşti un individ care îţi prezintă tot soiul de poveşti despre familia ta, poveşti care se transformă treptat în realitate, realitate care se transformă în paranoia, finalul nu poate fi decât unul incitant.

Ce pot să mai adaug?!… ei bine, cei ce n-au apucat să vadă încă piesa asta, sunt rugaţi s-o facă numaidecât!! N-aveţi nicio scuză dacă rataţi recitalul fantastic al lui Richard Balint, care face, încă o dată, un rol de zile mari! Şi ca o paranteză de final: Artemotion au spectacole din 2 în 2 săptămâni, duminica, în Escape, şi-i puteţi găsi pe Feisbuc sau să le scrieţi un mail: art_emotion[at]yahoo.com, dacă doriţi rezervări! Peste două săptămâni, în 27 martie, mai exact, invitată specială e Oana Lianu, cu-a ei jazz-cafe!😀

Ah, vă las şi cu un mic “teaser”… Eu încă mai râd…😉

 
10 Comments

Posted by on March 14, 2011 in Teatru. Părerea mea!

 

Tags: , , , , , , ,

10 responses to “Gunoierul

  1. zmole mihai

    March 14, 2011 at 11:27 am

    eu am vazut piesa a cincea oara si am sa mai merg de fiecare data cand am sa pot. chiar daca o musc de fiecare data fiind luat la misto LIVE, nu ma supar.

     
    • Ioana S

      March 14, 2011 at 11:29 am

      La faza cu muşcatul… eh, nu-ţi bate capu’, e distractiv!😉
      Wai, deci data viitoare tre’ să-i duc pe ai mei!! A fost fantastică piesă, m-am distrat de minune!😆

       
  2. Ciprian

    March 14, 2011 at 11:57 am

    E bine ca se intampla, e bine ca vine lumea, am sa revin si eu (pentru alta piesa) dar mai tarziu, dupa ce se capata experienta in organizare, dupa ce se vor cumpara niste microfoane… Chiar daca baiatu’ responsabil cu bazaitul mustei rupea NFS-ul in paispe, sunt convins ca piesa a fost mult mai interesanta decat discutia chelneritelor.🙂

     
    • Ioana S

      March 14, 2011 at 11:59 am

      Ce-i drept, cu sonorizarea e cam bubă. Şi tre să fii tare în faţă să prinzi tot. Dar cum zici şi tu, e bine că se întâmplă…😀

       
  3. Cristi

    March 14, 2011 at 1:47 pm

    Aia cu “indi meri?” a fost geniala!!! :))

     
    • Ioana S

      March 14, 2011 at 1:50 pm

      No, clar! În dulcele grai bihorenesc… “ce şi fac?”😆

       
  4. Dita

    March 14, 2011 at 2:00 pm

    Am ras foarte bine la piesa .Si pe mine m-a distrat si faza cu ”indi meri”?,dar pe langa asta mai sant si alte faze dragute.Felicitari actorilor responsabili pntru buna noastra dispozitie!

     
    • Ioana S

      March 14, 2011 at 2:03 pm

      Absolut!🙂
      O piesă foarte reuşită, per ansamblu!😀

       
  5. OradeaLife

    April 8, 2011 at 10:55 am

    O piesa foarte buna cu o prestatie excelenta din partea actorilor. Este greu sa gasesti un program mai relaxant decat acest spectacol pentru o seara de Duminica. Recomandam tuturor cu incredere

     
    • Ioana S

      April 8, 2011 at 10:57 am

      Exact! Ne vedem la următoarea piesă, nu?🙂

       

Leave a Reply

 
