RSS

SOS: Dentist în Oradea

12 Mar

Big problemo: aseară, când mi-era lumea mai dragă (a se citi “mâncam un gyros din ăla bun-bun”), s-a trezit măseluţa mea să facă scandal. Şi mare scandal – adică s-a rupt. Am momentat o jumătate de dinte-n gură şi nu prea-mi dau seama cum s-a ajuns aici. Mie, care chiar îmi plăcea la dentist, s-ajung acuma s-am fobie de ei. So… ca să n-o mai lungesc prea tare – bottom line: am nevoie de-un dentist.

Aveam un dentist, dar e la Timişoara, aşa că am nevoie de unul din Oradea, dacă nu vă e cu supărare… Care ştiţi, sau aveţi, şi recomandaţi… Vă mulţumesc din inimă şi suflet, numa’ să nu mai treacă multă vreme, că la cât de ipohondră sunt… ei bine, deja am tot felul de scenarii în cap care implică dentişti, freze şi carii din alea gigantice, şi jur că nu se termină cu happy-end. Nici pentru mine, nici pentru dinţi. Apreciez ajutorul!😀

Ah, şi-ncă ceva: weekend fain s-aveţi, că doar e primăvarăăă!!!😉

 

 
4 Comments

Posted by on March 12, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , , , ,

4 responses to “SOS: Dentist în Oradea

  1. Cos

    March 12, 2011 at 6:57 pm

    Doamna Bala, Sînmartin. :D:D

     
    • Ioana S

      March 12, 2011 at 6:59 pm

      Hmm… una mai în oraş n-ai? Nu m-aş duce chiar până la cucuriguuu😆

       
  2. Andrea

    March 12, 2011 at 7:31 pm

    Eu recomand pe doamna Lucia Ungureanu. Are cabinetul pe corso intr-un gang vis a vis de Ra, sau ce e acuma acolo. Tablita cu numele e vizibila de afara🙂 sunt multumita de ea

     
  3. Cos

    March 12, 2011 at 10:37 pm

    Ar mai fi in Nufaru, dupa McDonalds, la un parter, scrie mare afara Urgențe Stomatologice (sau ceva de genu ăsta). Am auzit că e un dr. bun…

     

Leave a Reply

 
