RSS

Daily Archives: March 10, 2011

Au înnebunit salcâmii?

Eu zic că DA! Ştiu, mai e de aşteptat până la primăvară (din punct de vedere astronomic, începem abia din 21 martie, this year), dar e soareee!! Şi după 10 ore de somn, chiar că-i fain să te trezeşti singur(ă), pentru că cineva a uitat să tragă perdeaua şi acum îţi bate soarele în ochi… fără să te trezească alarma idioată, nu? Mie mi-a plăcut asta, azi-dimineaţă 🙂

În fiecare an, cam prin luna martie, am un fel de “playlist” de la my friend, iutiub, care mă ajută cu muzică de primăvară: şi dă-i şi cântă, Tudor Gheorghe, pentru că el îmi place cel mai mult când vine vorba de muzică românească. Bine, el şi o melodie de la celălalt Tudor (Chirilă), cu-a lui “Primăvara, soarele se joacă-n mâna ta…“, şi piesa de la Mondial (cu versurile lui Topârceanu). În rest, muzică de bună dispoziţie, c-ar cam fi cazul, după atâta lâncezeală cu Alifantis şi depresii de toamnă/iarnă… Aşa că, deşi n-am ieşit prea mult în natură să văd salcâmi înnebunind (am doar nişte poze cu ghioceii din parc), îl cred pe rapsodul care, plin de indignare, întreabă…

“Au înnebunit salcâmii
Şi tu vrei să fiu cuminte?” 😉


Ah… încă o chestie. Cică ăsta e al 100-lea post. Aniversar, de-a dreptul. N-am nimic de declarat, poate doar: “Blogs. They grow up so fast…” 😀
Şi să ne citim cu bine şi la 1000-lea. 😉

 
2 Comments

Posted by on March 10, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , , , ,