RSS

Daily Archives: March 3, 2011

Nume pentru cuţu

A ajuns la noi ieri după-masă, un pic cam neaşteptat, pentru că sunt sigură că nimeni din familie n-a făcut o cerere specială pentru un căţeluş drăguţ, şi totuşi… 😀 După entuziasmul din primele clipe, apoi întrebări pentru fostul proprietar, apoi “înţelegerea” sexului – ei da, avem un healthy little puppy – and it’s a BOY! 🙂

La mine a fost dragoste la prima “atingere”, şi tind să cred că s-a întâmplat la fel cu toţi membrii familiei: bineînţeles, e o noutate, şi toată lumea părea să-l fi uitat pe celălalt câine al familiei, care stătea liniştit în cuşca lui şi probabil se simţea exclus (apropo, Bro, cum ziceam că-l cheamă pe Dog?!). Da, e o problemă în familia Ştef. De câte ori primim un animal de companie, şi se întâmplă destul de des, doar locuim la casă, şi deh, avem (sau aveam) toată ziua animăluţe mişunând prin cele două curţi… ei bine, niciodată nu le numim. As in, luni întregi o strigăm pe pisică “Mâţa” sau pe câine “Căţel” sau “Cuţu” and that’s it. Neam de ignoranţi, aş zice. Singura diferenţă a fost când am avut o pisică neagră, superbă, care se numea Mia, şi pe care-a dat-o mama (în ciuda protestelor vehemente ale fratelui meu şi ale mele) unei fetiţe care-a venit în vizită la noi, şi s-a amorezat pe loc de ea. În rest, toate animalele sunt, la noi în curte, doar animale. Ah, şi-a mai avut mama o tentativă de botez, data trecută când am primit 2 câini: pe unul l-a botezat Feisbuc, pentru că auzise ea ceva dubios, şi ne vedea că stăm toată ziua la calculator, iar pe celălalt Gugăl, pentru că găsea şosetele lui taică-meu în nisip, unde le îngropa Feisbuc. :))

Astfel, am decis ca data asta lucrurile să stea un pic altfel. Încă de aseară, căutăm nume pentru cuţu. Ca să n-aibă şi ăsta soarta tristă a neamurilor lui precedente. Eu am venit cu propuneri gen Gumbo, Garlic, Guido, Găluşcă (my personal favorite) sau Ţombi (sugerat de Eliza). Dar NU şi NU: frate-meu e decis că trebe un nume mai autoritar. Gen Fuhrer sau Hitler (are o pasiune mai nou pentru nazism :))). Bine, după cum urmează să vedeţi în poze, căţelul n-are în niciun caz mutră de agresiv, e mai degrabă un căţeluş leneş şi grăsuţ, deci un nume mai… chill ar trebui să-i găsim.

Sugestii, careva? 😀

This slideshow requires JavaScript.

 
32 Comments

Posted by on March 3, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , , ,