RSS

Bigamul

18 Feb

Dacă tot v-am povestit ieri că am un week-end foarte încărcat, şi că alerg s-ajung la cât mai multe evenimente posibil, iată că s-a întâmplat să fiu prezentă la Casa de Cultură a Sindicatelor, la o comedie faină-faină! Teatrul de Vest din Reşiţa a fost invitat în turneu la Oradea, şi ne-a adus piesa “Bigamul”, a dramaturgului englez Ray Cooney.

Piesa (“Run For Your Wife”), în regia artistică a lui Cristian Ioan, s-a bucurat de cel mai mare succes dintre cele scrise de maestrul farsei, Ray Cooney. John Smith (interpretat de Constantin Bery), este un şofer de taxi din Londra, proprietar a două apartamente, a două soţii, a două vieţi şi a unui program foarte precis pentru a le împăca pe amândouă. Problemele apar când Smith are un accident şi ajunge la spital, eveniment care îi scoate la iveală cele două vieţi paralele, generând o serie de încurcături aparent fără ieşire, ce duc personajele la limita disperării comice.

Din distribuţie fac parte actorii: Constantin Bery, Florin Ruicu, Camelia Ghinea, Ana Maria Cizler, Sorin Fruntelată, Dan Mirea, Marius Tudor şi Nicolae Pârvulescu. Lumea prezentă în sală a fost darnică cu aplauzele, asta dacă ţinem cont de faptul că s-a râs aproape non-stop timp de două ore. A fost o seară a comediei ca la carte, şi-mi pare tare bine că mi-am rupt din programul mega-încărcat pentru o seară de râsete!😀
*sursa foto: aici.

 
Leave a comment

Posted by on February 18, 2011 in Teatru. Părerea mea!

 

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

 
