RSS

Despre boala serialelor

16 Feb

Hmm… chiar şi acum, după ce-am ales titlul, îmi dau seama că poate termenul de “boală” nu e neapărat cel mai potrivit, dat fiind faptul că unii au ajuns chiar şi la obsesie din pricina serialelor. Deci, azi despre boala/obsesia pentru seriale!🙂

Eu fac parte din această categorie de oameni “bolnavi”, care aşteaptă cu sufletul la gură să apară următorul episod (asta în cazul serialelor care încă se filmează), sau care devorează episod după episod şi nu stau potoliţi până nu ştiu că s-au pus la somn după încă un sezon vizionat. Bineînţeles, n-am fost dintotdeauna aşa… În adolescenţă nu prea m-am dat în vânt după seriale, tocmai din motivul că te ţin legat, şi că trebuie tot timpul să “stay tuned for next week”. Apoi, ajungând la facultate, stând în cămin şi neavând teveu (nu ştiu de ce consideram că numai la teve poţi vedea aşa ceva – silly ME), am zis că iar scap teafără şi întreagă. Da’ lovitura avea să vină mai curând decât mă aşteptam, când, în anul 1, în vacanţa de Crăciun, am venit acasă. Am făcut o vizită celei mai bune prietene, şi la insistenţele ei (remember, Stella?!😉 ), am acceptat volens-nolens, mai mult nolens, să mă uit la primul episod din Grey’s Anatomy. No, atâta mi-a trebuit. I-am cerut să-l văd şi pe al doilea… şi după patru episoade mi-am dat seama că damn!, m-a prins flama. But it was so good!!😀

Şi după cum zice mommy dearest, începutu-i greu, sfârşitul – tragic! Am devorat toate sezoanele din Grey’s până am ajuns la zi (cred că era sezonul 4 sau 5), apoi Gossip Girl (care nu mi-a plăcut nu ştiu cât de mult, dar deh!, trendul), apoi ţin minte că, tot la insistenţele unui prieten, m-am apucat de Californication. M-a lovit atât de tare dragostea pentru Moody, încât am văzut primele 3 sezoane în 3 zile (eh, eram în sesiune…). Pentru că deja eram la zi cu astea 3, am decis că-i musai să mă întorc la clasici: am dat gata sezoanele din Sex And The City foaaarte repede, şi-am trecut la Gilmore Girls. Apoi, mi-am dat seama că pot foarte bine să jonglez cu serialele… şi-am început JAG (reminiscenţe din copilărie – voiam tare mult să mă fac avocat atunci!), Ally McBeal şi Friends (pentru că nu le văzusem la teve când le-a fost vremea), Quantum Leap (tot din copilărie, că-mi plăcea de nenea Scott), şi The Nanny (da, avusesem o dorinţă să mă fac şi Mary Poppins ;)). Evident, nu mi-au scăpat Two And A Half Men, The Simpsons şi Family Guy. Pretty soon, mi-am dat seama că ajunsesem să mă uit la aprox 15 seriale în acelaşi timp, când am dat şi de Lie To Me (absolutely brilliant, I tell you!), The Tudors, apoi United States of Tara (fascinaţia mea pentru bolile psihice – şi-ăsta-i genial!!), Big Bang Theory (m-a corupt frăţiorul), Glee (şi-ăsta fantastic, mai ales că se cântăăă!! :D) şi CSI:NY (pentru că eram şomeră azi-vară şi am descoperit că şi criminalist voiam să mă fac, tot când eram mică).

Bun, după toate astea… am decis să iau o pauză. Am ajuns la zi cu toate, aşa că stau liniştită momentan, şi aştept să se mai termine din ele, pentru că vreau neapărat să mă uit şi la House M.D. sau Seinfeld, ah, şi neapărat SouthPark.

This slideshow requires JavaScript.

Evident, la final nu-mi rămâne decât să vă rog, prieteni, să-mi împărtăşiţi un serial-două la care vă uitaţi, da’ de m-a prinde iar flama…😀
*sursa foto: IMDB

 
15 Comments

Posted by on February 16, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , ,

15 responses to “Despre boala serialelor

  1. teo

    February 16, 2011 at 9:27 am

    Scrubs. are 9 sezoane ultimul in 2010 si o sa razi cu lacrimi. din seria CSI maieste CSI:Crime and Investigation si mai este CSI:Miami. unul simpatic tot pe tema cu investigatii criminale dar oleaca mai deosebit e Bones. personajul principal e o tipa medic antropolog si e foaaaaarte … interesant creat personajul ei.

     
    • Ioana S

      February 16, 2011 at 9:34 am

      I remember Scrubs :)))
      se uita colega de cameră la el… da, am văzut şi din ăla sezonul 6, cred.
      CSI-urile sunt pe listă, iar de Bones nu ştiam, mulţam!😉

       
  2. Maria

    February 16, 2011 at 9:42 am

    Dear, dupa cum recent ai aflat, m-a apucat din nou dorul de Two and a half…, mi se pare cel mai bun serial de comedie, cu cele mai bune si mai inteligente replici. De Friends nu ma dezlipesc, pentru ca-i la Pro Cinema luni si marti, iar o dorinta mai veche e sa revad JAG, care mi-a marcat copilaria si poate si viata…asa ca o sa fac lobby pe langa timpul meu liber sa inserez si avocatii. Sa nu uit de Gilmore Girls, care-i in fiecare seara pe DIVA, si la care ma uit intre telefoane, o mica gustare de seara, misto-uri si rasete despre subiectele zilei cu Johnny…
    In alta ordine de idei, mi-e dor de tine, foaaaarte tare, si culmea culmilor e ca daca ai fi acum langa mine as face tot ce n-am facut atatia ani in care ai fost langa mine si-n care trageai de mine sa particip cu tine la tot felul de activitati. Sa indraznesc sa mai sper ca vor veni si zile mai bune?😀
    Te pupa si te iubeste enorm soulmate!

     
    • Ioana S

      February 16, 2011 at 9:49 am

      Sweetie pie, you made my day! :*
      Şi ce dacă trăgeam de tine? Vezi?! Tot trasul ăsta şi-a făcut efectul, chiar dacă s-a produs la 2 ani după…
      Zile mai bune vin întotdeauna (ştii cum zicem eu şi Frank – The best is yet to come! :D)… trebuie doar s-avem răbdare!
      Şi eu te pup şi vin să vă văd curând!😉
      love.

       
  3. Andrea

    February 16, 2011 at 10:10 am

    How I Met Your Mother :X, The Mentalist, Dexter!!!!!, Criminal Minds.

     
    • Ioana S

      February 16, 2011 at 10:17 am

      De “How I Met Your Mother” tot încearcă fratele să mă convingă… Am văzut primul sezon, dar am lăsat-o într-atâta… o să continui, totuşi :))
      Despre “The Mentalist” nu ştiu nimic, de celelalte două am auzit… şi dacă tu mi le recomanzi, o iau de bună!😀
      mulţam fain, Andrea!😉

       
  4. Elli.vv

    February 22, 2011 at 3:35 pm

    Si Chuck mai e ok. sau Friends [ genial],The vampire diaries e simpatic,True Blood am auzit ca e bunicel , dar nu m.a tentat niciodata. Spor la vizionat dear :*

     
    • Elli.vv

      February 22, 2011 at 3:44 pm

      Si cum am putut sa uit de Prison break. :)) e foarte bun. si , da , addictive.

       
      • Ioana S

        February 22, 2011 at 3:56 pm

        Hmm… La Prison Break am refuzat să mă uit din start, pentru că toţi din jurul meu erau addicted. Friends l-am văzut la insistenţele unui amic, şi nu-mi pare rău. Iar la True Blood se uită vară-mea, îi din ăla cu vampiri, şi cred că-s oleacă prea mare să mă mai captiveze :))))
        Anyhow, thanks for sharing, dear! :*

         
  5. Cosmina

    March 2, 2011 at 5:24 pm

    azi am surf-uit iar pe la tine si am dat de postul asta. si tocmai aseara am vb cu gasca despre obsesia serialelor si ce mai vedem.

    pe langa ce vezi si ti s-a mai recomandat eu iti mai propun asa:
    being erica, fringe, modern family, numb3rs, private practice, royal pains, white collar.
    aseara recomandate au fost si: 30 rock, parenthood si weeds.

    si 2 recomandari de site-uri:
    unul de pe care poti descarca: http://www.eztv.it (gen torrent)
    si unul pe care le vezi on-line: http://www.vplay.ro

    asa ca spor la adictie😛

     
    • Ioana S

      March 2, 2011 at 5:26 pm

      Vai, Cosmina, ce-mi faci…. :)))))
      Tocmai când aveam speranţe să mă las, în sfârşit!! :))))
      Eh, poate aşa e scris. Private Practice am văzut 2 sezoane, uitai să-l menţionez… iar despre restul n-am prea auzit! Mulţam de recomandare!😛
      PS: speri că ţi-ai dat seama că de la tine ştiu de “Lie to Me”!😀

       
  6. BogdiP

    March 14, 2011 at 4:11 pm

    How i Met Your Mother sau Entourage daca ai chef de ceva nou
    Fresh Prince of Bel Air sau Perfect Strangers daca ai chef de ceva mai old🙂

     
    • Ioana S

      March 14, 2011 at 4:14 pm

      Hmm… Entourage nu cunosc, la fel şi Perfect Strangers. Cât despre Fresh Prince of Bel Air…😆 ştiu doar că-i foarte vechi… şi nu l-am văzut la vremea lui, nici pe ăsta😆
      So, thanks!😉

       
  7. Cypress

    March 29, 2011 at 4:23 pm

    Încearcă ”Oz” și ”Rome”. Ultimul are doar două sezoane dar e superb.

     
    • Ioana S

      March 29, 2011 at 4:37 pm

      Wai, OZ era ăla ce-l dădea ProTV-ul noaptea târziu, cu ceva închisoare, right? Cred c-am văzut câteva episoade, da’ eram mică atunci şi nu-mi dădeau voie ai mei să mă uit la aşa ceva😆
      Cât despre Rome, tot încerca să mă convingă un coleg de facultate… I might just give it a shot.

       

Leave a Reply

 
