RSS

O seară magică

14 Feb

… am petrecut ieri, în compania unei artiste deosebite!🙂

V-am spus în treacăt ieri că merg la concertul de jazz al Oanei Lianu din Escape. Şi ce evenimeeent! Un concert fantastic, de zile mari! Mi-a fost dat să petrec 2 ore în compania unei artiste prea puţin apreciate, din păcate… E de-a noastră, locuieşte în Oradea, şi totuşi… puteam fi mai mulţi înghesuiţi în beciul care vrea să promoveze cultura. În fine, eu sunt foarte bucuroasă că am avut şansa de-a o asculta live, şi mi-au plăcut enorm toate melodiile: Oana ne-a purtat pe-ntregul mapamond, începând cu cântece hispanice, trecând la celebrele şansonete franţuzeşti, apoi englezeşti, până la melodii din îndepărtata Rusie. O călătorie frumoasă, cu amintirea căreia sper să rămân multă vreme. Am cântat alături de ea melodii precum “Release Me”, “Besame mucho”, “Strangers in the Night” sau “L’ete indien” şi bineînţeles, my all-time favorite: “Autumn Leaves”. Bravo, Oana Lianu!😀

*sursa foto: aici

PS: Toate aplauzele pentru iniţiativă asociaţiei ARTemotion şi Clubului Escape!😉

 
7 Comments

Posted by on February 14, 2011 in Evenimente

 

Tags: , , , , , ,

7 responses to “O seară magică

  1. eliza

    February 14, 2011 at 2:23 pm

    Mă bucur că ai scris articolul, ca să aflu şi eu cum a fost!😀

     
    • Ioana S

      February 14, 2011 at 2:32 pm

      eheee… ar fi fost şi mai fain dacă erai acolo!😉

       
  2. OANA LIANU

    February 14, 2011 at 5:12 pm

    Ioana draga,
    multumesc din suflet pentru articol!!Felicitari pentru ceea ce faci!!!
    Cu mult drag,
    Oana Lianu

     
    • Ioana S

      February 14, 2011 at 5:18 pm

      Aţi fost deosebită aseară! Mă bucur mult c-am avut şansa să vă aud!🙂
      Vă mulţumesc pentru încurajare!… şi abia aştept să vă ascult din nou!
      toate cele bune!
      Cu drag,
      o ascultătoare fidelă🙂

       

Leave a Reply

 
