RSS

Duminica în Oradea

13 Feb

În numele bunei tradiţii orădene, duminica dimineaţa e zi de piaţă!🙂 Piaţa de vechituri, fireşte… Nu ştiu cum îi zice exact, că pe mine mă depăşeşte rău de tot limba maghiară, dar orădenii ştiu despre ce vorbesc. Fie că vrei să vinzi, că vrei să cumperi, că eşti doar un curios care nu-şi poate stăpâni “boala”, sau că n-ai ce face într-o duminică dimineaţă cu soare şi vreme bună, ei bine… te găseşti în piaţa de vechituri!😀

Eu am fost astăzi pentru a doua oară în viaţa mea, mai mult pentru că n-am vrut să stau în casă… şi pentru c-am o mătuşă ce suferă de boala cruntă numită “shop ’till you drop”, a fost musai să mă-nvârt şi eu printre mesele încărcate cu mărfuri care mai de care. Mărturisesc cu mâna pe inimă că nu mă dau în vânt după cumpărături, şi mă lasă cam rece chiar şi “3 la 10 lei” sau mai ştiu eu ce strigare ar vocifera vânzătorii, dar Doamne, ce puţini suntem noi ăştia! Ale mele mergeau ca teleghidate după strigătele gen “totul la 5 lei”, şi să le fi văzut cu câtă dibăcie mânuiau mărfurile… o nebunie. Personal, chiar dacă nu-mi place să cumpăr, când totuşi trebuie s-o fac, e cel mai bine s-o am pe mătuşica lângă mine, pentru că atâta învârte lucrurile, până le găseşte cusururile sau hibele. E ca şi cum aş avea  propriul detector de stricăciuni!😀

Buuun… v-am povestit despre dimineaţa mea la cumpărături… acum mă aşteaptă o cadă cu apă fierbinte şi apoi, pe seară, un eveniment fabulos: concert de jazz Oana Lianu, în Escape!😉

O duminică plină de soare s-aveţi, prieteni! Vă las cu un mic “preview” pentru diseară!🙂

 
2 Comments

Posted by on February 13, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , , , ,

2 responses to “Duminica în Oradea

  1. Cristi

    February 13, 2011 at 2:22 pm

    Jazz-ul suna interesant😀

     
    • Ioana S

      February 13, 2011 at 3:31 pm

      bun, deci ne vedem diseară?😉

       

Leave a Reply

 
