RSS

Dacă e miercuri…

09 Feb

e testarea de la Kudika, fireşte🙂

Azi, din ciclul de-ntâmplări vesele “Cum s-o mai botezăm pe Ioana?”, vine şi Kudika să mă-ntrebe ce nume arăbesc mi s-ar potrivi. Asta, după ce la job-ul meu mirific am primit deja câteva promisiuni de miei, pentru nişte stâlciri de nume foaaarte inventive, la un moment dat mă şi gândisem: “dom’le, oi fi eu aia mai anormală pe-aci?! eu scriu foarte citeţ IOANA, cum naiba îmi scriu ăştia înapoi: Iona (cel mai des), Loana, Ionana, Ilona, Ioane, Ioiana sau Ioanna?!”😀

Dar destule despre asta pour l’instant… să v-arăt ce mi-a ieșit la teeest:

Ahlam – imaginația și intuiția sunt elementele tale caracteristice

Ești o persoană cu un simț al imaginației bine dezvoltat și foarte directă. Îți plac activitățile dificile deoarece vrei să îți depășești latura intelectuală. Vrei să fii întotdeauna înconjurată de prieteni, fiind foarte comunicativă și energică. Pasională, aventuroasă și ambițioasă, ai o personalitate destul de puternică  și îți place să îți expui punctul de vedere în orice discuție. Uneori simți nevoia să ai pe cineva alături, care să te sprijine și să îți fie aproape necondiționat. Partenerul ideal pentru tine trebuie să îți fie devotat și să te surprindă de fiecare dată cu ceva nou și nebunesc.

O fi bine, o fi rău?… sincer, io-i cam dau dreptate la tanti asta Kudika. Hai, o zi cu soare tuturor!😉

PS: de-acuma, Ahlam să-mi ziceţi! :))))))

*sursa foto: gugăl images

 
5 Comments

Posted by on February 9, 2011 in Teste

 

Tags: , , ,

5 responses to “Dacă e miercuri…

  1. eliza

    February 9, 2011 at 7:02 pm

    Eu cică sunt Latifah:))

     
    • Ioana S

      February 10, 2011 at 8:55 am

      Sună bine! :)))
      Încântată de cunoştinţă!😉

       
  2. Bianca

    February 10, 2011 at 10:21 pm

    Ahlam, cum sâ îţi zică Ioiana sau Ionana? :)) Când eram mică mie îmi spuneau “Bianta”, o vecină de a bunicii de vreo 80 de ani şi un coleg de grădiniţă îmi ziceau aşa. :))

     
    • Ioana S

      February 11, 2011 at 8:47 am

      Foarte tare! :))))
      eh, ce să zic, bine-i cum îi!😉

       

Leave a Reply

 
