RSS

7 poveţe

08 Feb

Pentru că-l citesc în fiecare zi pe Anglofil, (din dragoste de fotbal englez şi nu numai :D), iată că m-am decis ca azi să vă prezint, inspirată de articolul lui, Coach Wooden, cele 7 poveţe pe care acest mare OM le-a enunţat în biografia sa.

Totuşi, ar trebui să vă zic câteva cuvinte despre cel ce-a fost Coach Wooden, nu? pentru necunoscători, fireşte… John Wooden a fost unul dintre cei mai de succes antrenori din sportul american (baschet), cu nenumărate titluri şi recorduri la activ. A murit anul trecut, cu câteva luni înainte de a-şi celebra centenarul, nu înainte de a ne face părtaşi la experienţele sale magnifice de viaţă, prin biografia sa.

Iată cele 7 îndemnuri transmise de către tatăl lui John, după care s-a ghidat de-a lungul existenţei sale („Johnny, try and live up to these things and you’€™ll do all right”):

  1. Be true to yourself.
  2. Make each day your masterpiece.
  3. Help others.
  4. Drink deeply from good books, especially the Bible.
  5. Make friendship a fine art.
  6. Build a shelter against a rainy day.
  7. Pray for guidance and give thanks for your blessings every day.

Mie mi-au plăcut în mod deosebit şi-am ţinut să vi le împărtăşesc şi vouă…

O zi minunată tuturor!🙂

 
2 Comments

Posted by on February 8, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , ,

2 responses to “7 poveţe

  1. eliza

    February 9, 2011 at 10:30 am

    Îmi place foarte mult al doilea îndemn😀

     
    • Ioana S

      February 9, 2011 at 10:46 am

      I liked ’em all!🙂
      dar mă bucur, Eliza!

       

Leave a Reply

 
