RSS

Still Got The Blues

06 Feb

E duminică seara, momentul din săptămână în care fac un fel de trecere în revistă a evenimentelor trecute, şi deşi a fost o săptămână minunat de aglomerată plină cu întâmplări deosebite, iată că în seara asta m-a întristat vestea morţii lui Gary Moore. Nu mă aflam printre fanii înfocaţi ai acestuia, însă nu poate să nu mă mişte dispariţia unui om atât de talentat.

Aşa că în seara aceasta, melodia de final de săptămână e de la cel ce-a fost Gary Moore (una dintre melodiile mele preferate)… Audiţie plăcută şi o noapte cât mai liniştită… And you, Gary, sing with the angels tonight!😦

 
2 Comments

Posted by on February 6, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , ,

2 responses to “Still Got The Blues

  1. zmole mihai

    February 6, 2011 at 11:14 pm

    dureros, de-a dreptul dureros… nu am cuvinte… a fost un zeu… acum s-a dus alaturi de ei

     
    • Ioana S

      February 7, 2011 at 10:51 am

      Şi pentru mine a fost o veste şocantă… aşa-i cum zici, s-a dus şi el😦

       

Leave a Reply

 
