RSS

Punct şi de la capăt

23 Jan

Duminica seara, de obicei, mă loveşte un fel de moleşeală. Şi îmi vin în minte tot felul de amintiri despre ce-am făcut în săptămâna care tocmai s-a încheiat. Cu bune, cu rele… eh, a mai trecut una din calendar, şi una nouă e pe cale să înceapă. Da, avusei o săptămână foaaarte interesantă, ca să zic aşa… Începuturi, finaluri, pauze, excese, calmări, nervi, agitaţie, dar una peste alta, toate astea au ajuns să mă facă să mă simt bine, cel puţin la momentul în care scriu aceste rânduri.

Evident, închei cu speranţa ca şi săptămâna ce urmează să fie la fel de deosebită, deşi bineînţeles c-aş prefera să nu mai am parte de-atatea “drama, drama, drama”, şi de nişte vremuri mai calme, dar se pare că încă nu e cazul. Mă aşteaptă o săptămână grea, cu fel de fel de evenimente pe care le aştept cu nerăbdare, deci cred că mă pun la somn, să vină ziua de mâine mai repede…🙂

Mâine e voluntariatul, marţi e seară de film, miercuri – teatru şi (sper eu) şedinţa Toastmasters, joi – filarmonică, iar vineri e marele eveniment: strângerea de fonduri pentru scurtmetrajul “Eu n-am curaj”.

Dragi prieteni, s-aveţi o săptămână minunată, mult spor în toate activităţile desfăşurate! Iar de noapte bună, vă las c-o melodie care mie-mi place în mod deosebit, şi pe care o ascult în chip de lullaby! Somn liniştit şi vise frumoase!😉

 
3 Comments

Posted by on January 23, 2011 in Muzica e care cântă!, Zilnice

 

Tags: , , , , ,

3 responses to “Punct şi de la capăt

  1. eliza

    January 23, 2011 at 10:57 pm

    Aşadar, e miercuri şedinţa de la Toastmasters?

     
    • Ioana S

      January 24, 2011 at 9:10 am

      Aşa a rămas de data trecută… trebuie să primesc mail, anunţ eu mai departe. Vrei să vii?🙂

       
  2. eliza

    January 24, 2011 at 11:50 am

    Da, mi-ar face plăcere!

     

Leave a Reply

 
