RSS

CN: Cum a fost

22 Jan

… la prima ediţie de Cenaclu Nocturn, adică!🙂

Ne-am adunat o mână de oameni la Music Cafe, prieteni ai poeziei, aşa cum am prevăzut, şi nu, nu ne-a speriat vremea cumplită ce se dezlănţuia afară… Deşi iniţial am început cu poeziile clasice ale lui Eminescu, am făcut o trecere destul de rapidă către o notă mai contemporană, iar Ana-Maria ne-a recitat nişte poezii foarte drăguţe, ale unor autori mai puţin cunoscuţi, dar care au fost însă pe placul publicului. S-a ascultat, s-a povestit, s-a comentat, polemici cordiale, ca-ntre prieteni care nu s-au mai văzut de multă vreme… Ce mai, o atmosferă boemă perfectă!😀

Eu am adus, după cum promisesem, mai multe variate ale poeziei “Glossă”, ca să vedem cum sună Eminescu şi-n limbi străine. Şi spre încântarea vădită a auditoriului, Eminescu sună bineee! Am găsit traduceri în engleză, franceză şi spaniolă, care mie mi-au plăcut în mod deosebit şi am ţinut să le împărtăşesc şi celorlalţi.

Cam atâtea ar fi de spus pentru moment, vă las cu nişte poze făcute de cine alta decât Maya!🙂

Ah, şi bineînţeles… următoarea întâlnire va avea loc în 4 februarie, iar seara va fi dedicată poeziei despre natură.

 
3 Comments

Posted by on January 22, 2011 in Evenimente

 

Tags: , , , , , , ,

3 responses to “CN: Cum a fost

  1. eugen

    January 23, 2011 at 9:06 am

    Regret ca nu am putut ajunge datorita unor obligatii majore. Next time…

     
    • Ioana S

      January 23, 2011 at 11:32 am

      Eh, asta e! Data viitoare!🙂

       

Leave a Reply

 
