RSS

Despre trezirea de dimineaţă

20 Jan

Bun, acuma… ştiţi zicala cu “totu’-i relativ”, da? Dimineaţă pentru mine e la ora 9 şi-un pic (preferabil către 10). Eh, slujbă cu program de gravide, după cum bine o tot “laudă” amicii mei. Dar nu despre asta vreau să vă povestesc azi.

Cei care mă cunosc personal ştiu despre mine că sunt o fire deosebit, şi-aici poate c-ar trebui să subliniez deosebit de energică. Dar contează foarte mult modul în care mă trezesc. Dac-am visat frumooos, sau chiar dacă nu-mi amintesc ce-am visat, dar presimt c-a fost de bine, sau dacă melodia deşteptătoare sună exact la momentul potrivit, atunci o să vedeţi o Ioana cu un zâmbet laaarg pe buze toată ziua. Aşa, scenariul acesta se repetă în majoritatea dimineţilor. Şi-mi place foarte mult să fiu zâmbăreaţă şi plină de energie de cu dimineaţă (asta în condiţiile în care nu beau cafele şi energizante🙂, pentru că majoritatea oamenilor pe care-i cunosc sunt al naibii de urâcioşi dimineaţa).

Dar când mă trezesc foaaarte bine dispusă, şi văd că NINGE afară, şi e o zloată din aia de nedescris… păi moare tot cheful, jur că da. Aşa că după oleacă de oscilare, am decis că azi, sau nu azi, de dimineaţă, voi fi cranky. Şi fără chef. Şi o să ascult doar melodii din alea de oameni fără chef (da, să ştiţi că sunt o grămadă :)). Bine, presupun că faimosul chef va veni pe parcursul zilei, la gândul că diseară merg să cânt la karaoke, deci nah, bine-a fi în final.

Vă las cu Vama Veche (“Ne vedem joi… ne veeedeeem joooi…” ). Şi mă duc înapoi în pat. Şi da, azi o să lucrez în pijamale😉

 
2 Comments

Posted by on January 20, 2011 in Muzica e care cântă!, Zilnice

 

Tags: , , , ,

2 responses to “Despre trezirea de dimineaţă

  1. eliza

    January 22, 2011 at 10:20 pm

    Tot am pomenit eu azi de pijamalele tale, aşa că nu te puteam lăsa balta tocmai acum. Cum a fost sau mai este încă în Bali?😛

     
    • Ioana S

      January 23, 2011 at 11:35 am

      Bali?! N-a mai fost cine s-ajungă :))))
      Am pendulat între Podz şi Yellow… detalii mai multe cînd ne vedem la un ceai, bine?😉

       

Leave a Reply

 
