RSS

I love LOVE

18 Jan

Ziceam zilele trecute că ador începuturile de toate felurile. Atât cele din domeniul profesional, cât şi cele personale. Bun, eu o să vă povestesc acum despre partea cu personalul. Azi mi-am amintit, ascultând o piesă, de un lucru pe care mi l-a zis un amic mult mai înţelept decât mine, şi anume: “Fată dragă, tu iubeşti dragostea. Tu adori să fii îndrăgostită. Nu ştiu cât de mult te amorezezi de persoana în cauză, ci mai degrabă de sentiment în sine.”

Măi să fie, zic. Fix azi mi-am adus aminte de-asta, când, dacă stau bine să realizez, mă aflu în faţa unui nou început. Ştiţi şi voi, paşii nesiguri, telefoanele drăguţe, invitaţiile la cafele (bine, ceaiuri, şi-alea fără cofeină, că asta mi-ar mai lipsi, s-am iar insomnii, v-amintiţi povestea :))))). Ei bine, îmi plac la nebunie toate astea. Descoperi lucruri noi despre un om nou, care te încântă, până la urmă, că de-aia accepţi să afli mai multe🙂.

Şi dacă tot e să-ncep, o fac cu toate forţele. Full steam ahead. Nu ştiu, sincer, cât de “înţelept” e din partea mea să fac chiar aşa ceva, dar nu ştiu altfel. Toate tacticile alea feminine, cu intrigi şi comploturi, ei bine, eu nu le cunosc. De multe ori mă luau prietenele peste picior, “Nu trebuia să faci asta, acuma o să ştie că-ţi place de  eeel! Şi tu nu vrei astaaa”. Hell, no, cum să nu vreau?!, doar e adevărul… Şi dacă mi-o iau peste bot (cum, aş zice, s-a întâmplat de-atâââtea ori :D), ei bine, mă voi scutura de praf, şi în curând o iau de la capăt, pentru că mi-am dat seama că nu-s genul care să stea mult pe tuşă! C-o fi bine, c-o fi rău, eu asta ştiu, asta fac, şi n-am de gând să schimb prea curând componenta asta a personalităţii mele.

PS: Iată şi melodia despre care vă ziceam mai sus. Mie-mi place la nebunie.😉

PSS: So what if I love LOVE? It’s better than not being able to feel anything, right?🙂

 
4 Comments

Posted by on January 18, 2011 in Muzica e care cântă!, Zilnice

 

Tags: , , , ,

4 responses to “I love LOVE

  1. Andrea Beres

    January 18, 2011 at 8:49 pm

    Ce n-aş da câteodată să merg şi eu înapoi la începuturi … acei fiori ai primilor paşi făcuţi spre ceva nou şi intrigant🙂 Îmi place optimismul tău şi îţi doresc să ai parte de cât mai multe momente minunate🙂

     
    • Ioana S

      January 18, 2011 at 10:21 pm

      Thank you, dear!😀
      la fel îţi doresc şi eu🙂

       
  2. eliza

    January 18, 2011 at 10:38 pm

    Ce bine sună ceea ce povesteşti! Îmi place modul tău de a reacţiona la nou şi sunt sigură că te simţi bine în acest fel. Se pare că ţi se întâmplă ceva”mai mult decât drăguţ” în prezent aşa că îţi doresc o perioadă ca-n poveşti. :X

     
    • Ioana S

      January 18, 2011 at 10:46 pm

      Merci😀
      ce să zic, povestesc cum trăiesc/simt. Toate-s trecute prin prisma personală.
      Iar ce se întâmplă acum… ei bine, sper să fie ceva drăguţ, şi nu doar praf în ochi🙂

       

Leave a Reply

 
