RSS

Despre începuturi

13 Jan

Ador începuturile. De toate felurile. Fie că e vorba despre un nou oraş, unde trebuie s-o iei de la capăt, sau o nouă relaţie cu un bărbat, sau poate cunoştinţe doar, mie-mi place foarte mult sentimentul că urmează să se întâmple lucruri minunate… Aseară a fost începutul aventurii numite Oradea Toastmasters!🙂

Despre acest club de public speaking, unde nu se prăjeşte pâine, ci se învaţă arta vorbirii în public, v-am mai povestit. Ei bine, abia aşteptam să am prilejul să particip, pentru că venisem din Timişoara cu intructaj făcut de Raluca, activa mea prietenă de la clubul timişorean. Iar aseară a fost un eveniment deosebit, care s-a desfăşurat exact după aşteptări: am cunoscut oameni noi, entuziaşti, deschişi la minte, dornici să schimbe păreri şi idei, şi cu ajutorul cărora sunt convinsă că voi reuşi să îmbunătăţesc multe dintre aspectele la care încă mai am de lucrat la mine.

Eugen, “şeful” nostru de la Oradea, ne-a pregătit şi două surprize, şi-anume: inaugurarea oficială a clubului, care e proaspăt născut cu toate actele în regulă (însă mai trebuie să lucrăm la găsirea unui amplasament mai adecvat ;)) şi pentru că azi e ziua lui (încă o dată, la mulţi ani, Eugen! :D), am băut o cupă de şampanie în cinstea lui, cu toasturile de rigoare, bineînţeles!🙂

Am avut plăcerea să-l avem ca invitat pe unul dintre membrii Toastmasters Cluj, Florin, care ne-a ghidat pe parcursul întregii seri. (Şi da, noi ne ştiam deja de pe feisbuc! :)))

Per ansamblu, a fost o seară foarte reuşită, chiar dacă s-a desfăşurat într-o ambianţă mai colocvială. Însă, la următoarea întâlnire, care va avea loc peste 2 săptămâni, ni s-a promis că “vom intra în pită”, cu tot ce presupune stilul Toastmasters! Abia aştept!😉

 
11 Comments

Posted by on January 13, 2011 in Oradea Toastmasters

 

Tags: , , , ,

11 responses to “Despre începuturi

  1. eugen

    January 13, 2011 at 12:39 pm

    DA! A fost o seara minunata in care 10(zece) noi prieteni Toastmasters au venit sa-si incerce penitza si sa spuna lumii ca exista. E primul semnal ca o noua generatie de LIDERI e pe cale sa apara pe strazile Oradiei.
    Pazea!

    PS Multumesc Ioana! Pentru tot.
    PSS Cred ca aici ai sa-ti gasesti sufletul pereche.🙂 Prea ti se potriveste… Bafta!

     
    • Ioana S

      January 13, 2011 at 12:45 pm

      Păzea! Bine spus!😉

      PS: cu mare drag!😀
      PPS: hmm… n-ar fi rău! Să fie!😉

       
  2. eliza

    January 13, 2011 at 9:27 pm

    Hm…pare foarte interesant! Eu cum pot participa?

     
    • Ioana S

      January 13, 2011 at 9:35 pm

      e foarte simplu, să ştii!🙂
      intri pe site-ul Oradea Toastmasters, am pus link-ul, şi ai acolo mai multe detalii. Apoi cauţi grupul de yahoo, trimiţi un mail pe la ei, şi o să primeşti mail cu următoarea întâlnire. Spor😉

       
  3. Cristi

    January 14, 2011 at 3:37 am

    Hmm… se primesc si pampalai in ale public-speakingului? Eu cred ca sunt genul ala de om :))

     
    • Ioana S

      January 14, 2011 at 8:48 am

      evident! Îţi dai seama, vii la Toastmasters un timid, şi ieşi de-acolo un adevărat lider!😉
      cam asta e ideea de bază!😀

       
    • eugen

      January 14, 2011 at 9:56 am

      Salut Cristi,

      Primul lucru pe care trebuie sa-l dobandesti INAINTE de a fi membru Toastmaster (de oriunde din lume) este… stima de sine.😉

      Nu! “Pampalaii” nu se vor putea regasi intr-un loc unde fiecare incearca sa fie mai bun in ale vorbitului. Toastmasters nu e scoala de pampalai.

      Simplu fapt ca ai curaj sa participi te exclude de fapt din categoria “pampalailor”.

      Noi dorim sa avem printre noi doar oameni puternici care stiu ce vor… dar nu stiu cum sa zica. Pentru asta suntem noi. Ne asumam rolul de a oferi suport si feedback constructiv astfel incat garantat sa iti atingi obiectivele.

      Obiectivele tale!

      Te astept in mijlocul oamenilor puternici, liderule in devenire.
      Daca tu crezi ca esti un lider, atunci ai dreptate. Daca crezi ca nu esti, din nou ai dreptate. TU hotarasti ce esti sau ce vrei sa fii. Noi te ajutam sa dobandesti doar abilitatile pentru ceea ce vrei sa devii.

       
      • eugen

        January 14, 2011 at 9:58 am

        BTW, daca esti pampalau poti incerca la Guvern.

        :))))

         
      • Ioana S

        January 14, 2011 at 10:02 am

        Da, excelent spus, Eugen!🙂
        Cristi, sper că te-a motivat micul discurs şi că ne vom vedea la Toastmasters!😉

         
      • Cristi

        January 14, 2011 at 1:07 pm

        Oke… intre pampalau si lider, aleg totusi a doua varianta :)) Ne vedem atunci la Toastmaster!😀

         

Leave a Reply

 
