RSS

Ziua întâi

12 Jan

post mutat.

Moto: “Dar îmi place-aici, e cald, e frumos… şi-atâta lumină încât creşte iarba.”

No bun, să-ncepem, zic! Prima zi după marea mutare. Mare, pe dracu’. Mi-am trambalat din lucruri pe o distanţă de maxim 7 kilometri, şi tot mi se pare c-am mutat marea cu sarea. Bine, teoretic o mutare n-ar fi mare lucru, dar dacă te numeşti Ioana Ştef, şi ai zeci de mii de lucruşoare “fără de care absolut că nu pot trăi!!!”, e şi asta o provocare. Printre lucrurile menţionate se numără vreo 12 cărţi pe care evident că nu le citesc pe toate o dată, dar dacă-mi vine cheful brusc de una pe care, din neglijenţa-mi caracteristică, am lăsat-o la cealaltă casă?! Ar fi o situaţie tragică… :))

Apoi pantofii. Da, sunt o femeie cu acte-n regulă, iar zicala “O femeie nu poate avea niciodată prea mulţi pantofi” se aplică, slavă Cerului! Continuăm cu cerceii, pe care mi-i fac singură de ceva vreme (nu v-am zis încă despre asta, nu? eh, urmează :)). Am câteva sute de perechi, şi tre’ musai să stea pe un stativ special, să-i văd pe toţi o dată, să nu cumva să ratez vreo pereche care “siguuur s-ar fi potrivit mai bine cu ţinuta de ieri, oarbă ce eşti!”! Şi-alte câte şi mai câte bazaconii fără de care, vezi-Doamne, io nu pot să-mi desfăşor activitatea zilnică (fetelor, mă înţelegeţi, da? ;)).

Cam atâtea relatez la ora asta. Şi-aşa e mult prea matinală pentru gustul meu (e abia 08.55). Dar vă urez s-aveţi parte de-o dimineaţă şi-o zi excelentă, şi vă las cu piesa cu care mă trezesc de ceva vreme în fiecare zi, pentru că, vorba ‘ceea, “îmi place, îmi place, îmi place place place”!😉

 
Leave a comment

Posted by on January 12, 2011 in Muzica e care cântă!, Zilnice

 

Tags: , , , ,

Leave a Reply

 
