RSS

eu n-am curaj*

11 Jan

Azi vreau să vă povestesc despre un proiect neaoş, de-al nostru din Bihor, şi-anume: un scurt metraj intitulat “Eu n-am curaj“. Ambiţiosul proiect îi aparţine unui talentat actor al Trupei Iosif Vulcan, Ciprian Ciuciu, şi lui Marcel Adorjan, un tânăr regizor orădean care nu se află la prima tentativă de acest gen: primul său proiect, “Actor amator caut de lucru” (în traducere: Mr Big Man Hollywood) a fost selecţionat la secţiunea Short Film Corner de la Cannes (ei, ştiaţi voi de-astea despre orădenii noştri?! că eu sigur NU ;)).

Scenariul acestui scurt metraj îi aparţine lui Ciprian, care va şi regiza filmul, iar protagonistul va fi interpretat tot de-un actor cunoscut orădenilor de pe scena Teatrului de Stat Oradea, şi-anume Răzvan Vicoveanu.

Ideea e una aparent simplă, dar care poate cu uşurinţă să se transforme într-un tabu, într-o societate care încă se mai ghidează după legi antice când vine vorba de conştiinţa individului sau ceea ce ne este sau nu permis. “Ne găsim adesea în situații in care ne simțim bine. Fie că ne propunem asta sau nu. Dar când inițiativa ne aparține, fără să deranjem pe cineva, avem libertatea de-a merge până la capăt. Mergem?”

Buuun… şi-acum că v-am dezvăluit câte ceva, e rândul meu să apelez la voi, prieteni! Ca orice proiect din România, de la ora actuală, şi acesta suferă de boala acută numită lipsa de finanţare. Totuşi, Ciprian s-a gândit la o modalitate foarte bună de a îmbina utilul cu plăcutul, şi anume: va organiza o seară de strângere de fonduri pentru film. Se pregăteşte un program artistic alături de artişti de-ai noştri, şi veţi afla mai multe detalii despre proiect; acesta va avea loc vineri, 28 ianuarie 2011, de la ora 19.00 la Teatrul Arcadia.

Invitaţiile costă 15 lei, toţi banii strânşi intrând în finanţarea filmului! Şi eu am 6 invitaţii, aşa că… amatori, anunţaţi-vă!🙂

*afişul e un draft, urmează să fie decisă varianta finală.

**later edit: am 7 invitaţii, dar am dat 3 dintre ele deja. Dacă mai sunt prieteni interesaţi…🙂

 
10 Comments

Posted by on January 11, 2011 in Evenimente

 

Tags: , , , ,

10 responses to “eu n-am curaj*

  1. Cipri Ciuciu

    January 13, 2011 at 12:55 pm

    Dar merci!🙂

     
    • Ioana S

      January 13, 2011 at 1:01 pm

      dar cu plăcere!🙂

       

Leave a Reply

 
