RSS

Fetelor, ce-aţi visat?

06 Jan

Neaţa bună, pe la amiază! Ştiţi, azi e Boboteaza… Sărbătoarea aceasta este menită să reamintească cele petrecute la apa Iordanului, înainte ca Iisus să păşească în viaţa publică, la împlinirea vârstei de aproximativ 30 de ani.

Bun, şi în buna tradiţie românească, avem şi alte obiceiuri asociate sărbătorii, şi-anume: în noaptea de Bobotează, fetele-cucuietele îşi viseaza ursitul. Ele îşi leaga pe inelar un fir roşu de mătase şi o bucăţică de busuioc; busuioc se pune şi sub pernă. Fetele care cad pe gheaţă în ziua de Bobotează pot fi sigure ca se vor mărita în acel an. Se crede ca în ziua aceasta toate apele pământului sunt sfinţite; de aceea femeile nu spală rufe pentru următoarele opt zile până la sfârşitul praznicului.🙂

Şi cum şi eu fac parte din turma celor drăguţe şi nemăritate, evident că mi-am pus şi eu busuioc sub pernă, da’ de-oi visa minunăţii!😀 Ah, ceea ce-mi aminteşte de Boboteaza de anul trecut, când eram în Timişoara şi n-aveam busuioc, aşa că, în disperare de cauză mi-am pus o foaie pe care am scris foaaarte drăguţ cu pixu’ BUSUIOC!!! :)) No, anu’ ăsta am progresat, adica chiar am avut busuioc, chiar dacă era de gătit!😉 Bineînţeles, nu ştiam de faza cu firul roşu, deci se poate că ăsta o fi motivul pentru care nu-s tocmai mulţumită de visul avut.

Da, mi-am visat un bărbat, alright. Da’ dacă nu-s mulţumită de rezultat, se poate o “rejucare a partidei”?😀

Alo, acolo sus? Pentru mine? Nu că n-ar fi un bărbat super… dar nah, e din trecut, şi-aş cam fi vrut să mă duc înspre viitor. Deci, dragul meu, dacă se dovedeşte că tu eşti ursitul… ar trebui să-mi dai un telefon azi!😀

Acestea fiind spuse… fetelor, voi ce-aţi visat?🙂

 
19 Comments

Posted by on January 6, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , , ,

19 responses to “Fetelor, ce-aţi visat?

  1. zmole gheorghe mihai

    January 6, 2011 at 11:28 am

    :)) si ce barbat ai visat? vreun boc? ori vanghelie? ori basescu?

     
    • Ioana S

      January 6, 2011 at 11:30 am

      Vai, nimic atât de exotic, te asigur! =))
      fereşte-mă, Doamne, de astfel de masculi feroce! :))
      tu, l-am visat pe unu’ cu care am avut io nişte treburi anul trecut…😉

       
  2. Maya

    January 6, 2011 at 11:42 am

    Draga mea, printre cele 4 vise de care sunt costienta.. primul are legatura cu ursitul😛 nu l-am vazut, dar stiam ca e el:) dar oare daca respectam “reteta” il si vedeam? data viitoare voi fii pe faza🙂 pana atunci… ma feresc de gheatza! nu sunt pregatita sa pic, anul asta cel putin😛

     
    • Ioana S

      January 6, 2011 at 11:47 am

      hmm… 4 vise?! ai fost foarte activă, dragă!😀
      păi, cred că se pune… aşa zic eu🙂
      cât despre picatul pe gheaţă, mie mi-a zis în horoscopul pe anu’ ăsta că iau decizii majore în viaţa sentimentală, deci azi… nu ştiu, fac şi eu ca găina din banc: mai bine mă-mpiedic!😉

       
  3. Dorin

    January 6, 2011 at 11:45 am

    GEEZUS!

     
    • Ioana S

      January 6, 2011 at 11:49 am

      you can say that again!😉

       
  4. Iuliaj

    January 6, 2011 at 12:14 pm

    Avand in vedere ca ai folosit busuioc de gatit sa fii fericita ca nu ai visat vreo lasagna😛

     
    • Ioana S

      January 6, 2011 at 12:17 pm

      iuuuui… acuma mi-ai făcut o poftă teribilă de lasagna… hmm… oare de ce nu m-am gândit la asta eu?! :))

       
  5. Maria

    January 6, 2011 at 12:20 pm

    Eu am visat pe cineva foaaaarte interesant, deci da Doamne sa fie ala ursitul!
    Stres, o lumanare for me , plssss!😀

     
    • Ioana S

      January 6, 2011 at 12:24 pm

      Mariaaa!! te omooor!!
      nebuno, zi-mi ce-ai visat :))))
      ps: lumânarea se rezolvă, sper să funcţioneze!😉

       
  6. Gratian

    January 6, 2011 at 12:33 pm

    Ioana, sa inteleg ca tu ai vazut in viitor ?
    daca e asa, te rog sa imi spui si mie ce actiuni sa cumpar la Bursa :))
    iar cu maritatu’, hai repede ca trece criza si iar se scumpesc preturile !

     
    • Ioana S

      January 6, 2011 at 12:36 pm

      oh, tu, Graţian… nu ăsta era scopu’ :))
      da’ în buna tradiţie românească, ar trebui să inventăm şi-o sărbătoare cu legătură către bursă :)))))))
      iar măritatu’… vezi că şi tu eşti RAC, deci s-ar putea să fie mai multe nunţi anu’ ăsta😛

       
  7. lilisor

    January 6, 2011 at 1:15 pm

    Io am picat pe gheaţă într-un an, de Bobotează, şi tot fată de măritat mi-s! Dar nu acum, poate mai încolo.
    De visat, nu ştiu ce-am visat, cred că ceva cu pisici, că tot m-am pus la culcare fericită că monstruleţu mi-a făcut masaj la picioare :))
    Să fie ăsta semn că rămân fată bătrână cu pisici?!

     
    • Ioana S

      January 6, 2011 at 1:22 pm

      vai, tu :))
      deci zici că nu funcţionează treaba cu gheaţa. bun, ştergem aia😛
      iar faza cu pisica… neah, I wouldn’t worry about that… you got your guy🙂

       
  8. Raluca Moisi

    January 6, 2011 at 7:22 pm

    Nah, holy shit… tocmai am cazut pe gheata…😀
    Buuun! Pai daca e asa, anu’ asta testam adevarul din vorbele populare, apoi facem o statistica sa vedem care e probabilitatea la adevar😉

    P.S: nu pot ca creeeed ca ai scris pe hartie busuioc =))

     
    • Ioana S

      January 6, 2011 at 8:30 pm

      oh, Ralk… să-mi zici din timp de nuntă, să-mi strâng money!😛
      iar de faza cu busuiocul… ah, se poate şi mai bine, doar mă cunoşti! :))

       
  9. Apostol

    January 10, 2011 at 8:25 am

    Draga mea, dureros este ca ti-ai pus credinta intr-un fir rosu sau intr-un fir de busuioc. Apoi atata ti-a si ajutat. Desi cu postul care trebuia tinut cu o zi inainte si cu rugaciunile de rigoare( asa functioneaza lucrurile astea) poate ca ti s-ar fi dat un semn. Acum, daca mesajul pe care l-ai primit e corect, nu e obligatoriu sa primesti cererea in casatorie a doua zi. E vorba de timing.
    Si o intrebare de la mine: cat esti de pregatita pentru lepadarea de sine, sacrificii nesfarsite pentru copii, diplomatie fara limite si rugaciuni neintrerupte?

     
    • Ioana S

      January 10, 2011 at 10:19 am

      Hmm… merci de completare.🙂 Da, aşa e cum zici, trebuia postul şi rugăciunile de rigoare, lucru pe care nu l-am respectat.
      Însă ce-am făcut a fost doar din amuzament, pentru că sincer mă-ndoiesc de adevărul superstiţiei!
      Iar în ceea ce priveşte întrebarea ta… sincer, poate-s eu imatură şi-am o grămadă de defecte, dar lucrul ăsta îl aştept, să ştii. Nu mi-e frică de ceea ce presupune tot ce-ai înşirat (lepădarea de sine, sacrificiile… etc).

       

Leave a Reply

 
