RSS

Slujba de vis

05 Jan

V-am povestit până acum de slujba mea? Ah, nu cred… Ei bine, de când m-am trezit demisionând de la locul de muncă din Timişoara (un birou fain, unde am cunoscut oameni minunaţi, dar cu stres prea mare şi idei… revoluţionare), a trebuit să revin, volens-nolens, în urbea natală, Oradea. Că deh, “ce rost are să stai p-acolo dacă n-ai de lucru?” (zicea mommy). Bun, motivele au fost multiple, cert e că m-am întors. “Bine-bine, da’ n-ai de gând să-mi stai pe cap, nu? Că eu, la 22 de ani…” (tot mommy dearest). Da, mami, ai dreptate, căutăm de lucru.

Diplomă de traducător autorizat: avem! (şi-ncă pe 2 limbi, plus ştampilă!)

Internet: avem!

Preteni/cunoştinţe/pile: avem!

“Bun, da’ de ce nu eşti mulţumită? Ia, ce bine ţi-ar sta la Ci**r, să vinzi pită” (asta e replica bună-mii). Păi, mamă (c-aşa-i zic eu), m-am spetit 3 ani de zile în Timişoara, am lucrat într-un birou de traduceri, şi-amu’ vrei să regresez? Mamă, io nu fac d-astea! Am şi io onoarea mea!😀

Eh, şi mai trec 3 luni. Între timp, maratoane de seriale şi ieşiri în oraş (ca orice şomer care se respectă :D), apoi vizite la Cluj, că deh, voiam să dau Vestul pe Ardeal. No, n-a fost să fie treaba, dar distracţie tot a fost. Şi din vorbă-n vorbă, mai un preten, mai o pilă, aflu de un job “foarte fain”: firmă străină, patron de treabă, muncă uşoară, bani bunicei. “Proastă ai fi să n-o iei.” Şi uite, îi francez nenea, şi e foaaarte de treabă. No, şi când omu’ primeşte aşa bune recomandări, cum foc să nu iei slujba? Mai ales că-i şi place de mine lu’ nenea, că m-a văzut la interviu pe Skype😉

Şi uite aşa a început aventura mea la Consulting-Positions, cabinet de recrutare de consultanţi în management! Aşa-i ce pompos sună? Şi-i faaain, ‘ai de mine ce fain e! Adică… muncă de asistoantă, da’ în francezo/engleză; câteodată şi spaniolă. Cum să nu-ţi placă, om de litere fiind? Nu mai are rost să menţionez că, mai nou, vorbesc franceză şi-n somn, sau când îs oleacă trotil.

Concluzia: nu căutaţi voi job-ul “de vis”, că vă găseşte el pe voi. Căci necunoscute sunt căile marketingului/pilelor/prietenilor!😀

 
6 Comments

Posted by on January 5, 2011 in Slujba mea

 

Tags: , , , , ,

6 responses to “Slujba de vis

  1. L.G.

    January 5, 2011 at 8:05 pm

    vezi ca melodia mea si-a facut efectul ?
    cum era? aud !?

    “azi, vreau doar să Z Â M B E S C !”😡

     
    • Ioana S

      January 6, 2011 at 12:05 am

      ţin să-ţi mulţumesc încă o dată!
      melodia asta e o terapie, pentru mine!🙂

       
  2. eliza

    January 13, 2011 at 9:33 pm

    Mă bucur că faci ceea ce-ţi place şi că vorbeşti şi în somn franceză😀😀😀 :D!

     
    • Ioana S

      January 13, 2011 at 9:35 pm

      nu aşa de mult ca mine, te asigur :))))

       

Leave a Reply

 
