RSS

Nu v-am mai scris de-un an!

02 Jan

Glumeam! De fapt, nu v-am scris de… vineri, nu? Când vă uram, în ultima zi din an, s-aveţi parte de tot ce vă doriţi mai minunat!🙂

Bun… Acum, două zile mai târziu de la fericita ocazie menţionată mai sus, pot spune cu mâna pe inimă că nu mă simt mai altfel. Nicio revelaţie, nicio schimbare (ştiu, acum veţi râde de mine – “Dar n-au trecut decât 2 zile din noul început”, veţi zice!). Ei bine, şi totuşi, deja am comis-o, în astea abia 2 zile. Zicea cineva cu care-am povestit azi că nu-şi scrie niciodată rezoluţii, pentru că ştie că nu e-n stare să le respecte. Just, şi totuşi… am avut oleacă de optimism să cred că aş putea fi altfel în noul an. Dar lupu’-şi schimbă părul… da’ năravul – ba, zice o vorbă românească.

Depresia e tipică după atâtea zile în care-a fost distracţia în toi (teoretic, cel puţin). Ideea e în felul următor: prietenii au plecat care pe unde… Chefurile s-au sfârşit, şampania s-a vărsat, şi artificiile şi-au făcut datoria. Mă plimbam în seara aceasta prin oraş, şi m-a lovit un fel de tristeţe la vederea tuturor ornamentelor şi a decoraţiilor de Crăciun. Nu mă mai încântă – să le ia o dată jos! S-a terminat, nu le mai ţinem. Ca într-o relaţie, cred. S-a terminat, am şters tot, am pus totul într-un loc cât mai adânc posibil, nu mai deschidem sertarul şi aruncăm cheia cât mai departe. Până la următoarea întrebuinţare, cel puţin…

 

 
4 Comments

Posted by on January 2, 2011 in Zilnice

 

Tags: , , , , , ,

4 responses to “Nu v-am mai scris de-un an!

  1. L.G.

    January 3, 2011 at 12:19 pm

    Pana nu ajungi sa il iubesti pe Bacovia nu imi fac probleme. Capu’ sus !

     
    • Ioana S

      January 3, 2011 at 12:28 pm

      Vai, sper să n-ajung acolo… Îl detest pe Bacovia cu tot pesimismul ăla sumbru al lui… dar există şi mai rău decât el: Cioran.
      Dac-ajung vreodată la el, să ştii că-s kaput!

       
  2. Cristi

    January 3, 2011 at 6:37 pm

    Si eu simt la fel, in perioada asta de dupa Craciun/Revelion. Si e frustrant pentru ca totul de pe lume parca vrea ironic sa imi aminteasca ca a mai trecut un Craciun -> automat inca un an :))

     
    • Ioana S

      January 3, 2011 at 6:45 pm

      I feel you. Aceeaşi frustrare…

       

Leave a Reply

 
