RSS

De dragul vremurilor bune

31 Dec

Iată-ne ajunşi la ultima zi, magica zi, din 2010. Momentul cel mai oportun pentru evaluări, dorinţe, proiecte, topuri… ce mai, o nebunie de statistici pune azi stăpânire pe întreaga lume. Mie, personal, îmi displace să mă evaluez, pentru că simt că nu-i chiar punctul meu forte. Accept, mai bucuroasă, critici, decât să mă pun în faţa unei foi albe şi să aiurez cu ce-am de gând să schimb la mine anul viitor pentru că (şi aici, cei ce mă cunosc ştiu): nu se schimbă niciodată nimic!!! Pardon, nu schimb niciodată nimic.

Şi m-aduce în pragul disperării situaţia asta, pe bune că da! Aş vrea să mă pot analiza şi eu, să-mi fac proiecte palpabile de care să mă pot ţine în anul următor, dar singurul lucru constant de care mă lovesc în momentul în care stau cu foaia albă e următorul: anul viitor voi fi mai independentă emoţional şi voi bea mai puţin decât am făcut-o anul ăsta (hâc!). Cred că astea 2 lucruri, plus altele pasagere de genul “îmi fac tatuaj, să moară Veta”, “să-l uit pe Icsulescu, care-i un nenorocit” sau “o să merg nu-ştiu-unde” se regăsesc mereu pe pagina mea în capul căreia scrie sus şi tare: REZOLUŢII PENTRU ANUL CE VINE!

Acum vine şi dorinţa mea cea mai arzător de optimistă (da, ştiu că-s incurabilă!): sper ca 2011 să fie muuult mai bun decât 2010 (că mie anul ăsta mi-a dat nişte bătăi de cap fantastice)! S-avem sănătate, un pic de noroc şi deh, oleacă de dragoste, căci nu se poate fără, nu?🙂

Vă las alături de melodia mea preferată pentru această zi, în bunul renume al tradiţiei scoţiene de care m-am lipit de câţiva ani încoace: imnul lor pentru ultima zi din an – de cântat la miezul nopţii. M-a fascinat întotdeauna întrebarea “Should auld acquaintance be forgot, and never brought to mind?”… cu asta-mi bat eu capul când vine vorba de noul an. În fine, audiţie plăcută, şi un an 2011 de vis!😀

Versuri:

“Should auld acquaintance be forgot,
and never brought to mind?
Should auld acquaintance be forgot,
and auld lang syne?

CHORUS:

For auld lang syne, my jo,
for auld lang syne,
we’ll tak a cup o’ kindness yet,
for auld lang syne.

And surely ye’ll be your pint-stowp!
and surely I’ll be mine!
And we’ll tak a cup o’ kindness yet,
for auld lang syne.

CHORUS

We twa hae run about the braes,
and pu’d the gowans fine ;
But we’ve wander’d mony a weary fit,
sin auld lang syne.

CHORUS

We twa hae paidl’d i’ the burn,
frae morning sun till dine;
But seas between us braid hae roar’d
sin auld lang syne.”


 
Leave a comment

Posted by on December 31, 2010 in Muzica e care cântă!, Zilnice

 

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

 
