RSS

Curs de dans, careva?

28 Dec

Şi dacă tot e finele anului, vreme de făcut topuri, situaţii, vreme de enunţat dorinţe, rezoluţii şi aşteptări pentru anul viitor, eu încep prin a face cunoscut faptul că vreau şi io să-nvăţ să dansez, dom’le!😀

Ah, nu vă faceţi o idee greşită, ştiu să dansez, şi-ncă foarte bine… n-am primit decât priviri admirative, dar baiul e, după cum foarte bine a enunţat-o un prieten, că dansez tare bine, dar de una singură.🙂

Aşa că, tot e momentul oportun, cu anul care vine şi alea alea, vreau să fac şi eu dansuri! Că toţi studenţii care se respectă fac d-astea, musai s-o fac şi eu (chiar dacă între timp am terminat-o cu studenţia…)

Deci, fără prea mare tura-vura, mă puteţi ajuta, prieteni? Ştie şi poate cineva să-mi recomande un curs de dans pentru începători? Ideal ar fi să se desfăşoare în week-end, dar pot s-ajung şi în timpul săptămânii, după-masa. Ah, poate tre’ să precizez… partener n-am, dar pot face rost!😉

Apreciez orice informaţie, şi vă mulţumesc anticipat!🙂

 
8 Comments

Posted by on December 28, 2010 in Zilnice

 

Tags: , , , ,

8 responses to “Curs de dans, careva?

  1. zmolem

    December 28, 2010 at 4:58 pm

    recomand eu.:D am facut la Feeling Dance. merita.

     
    • Ioana S

      December 28, 2010 at 7:55 pm

      super! detalii, please!😀

       
  2. Cristi

    December 28, 2010 at 7:31 pm

    Si pe mine ma bate gandul, dar lasam pentru la vara. Prea multa activitate momentan :))

     
    • Ioana S

      December 28, 2010 at 7:54 pm

      oh, dacă aşa zici acum… aşa o să zici şi la vară!😛

       
  3. lilisor

    December 28, 2010 at 11:00 pm

    Măi, eu cunosc un instructor de dans, dacă-mi aduci aminte îţi dau datele lui pe YM!.

     
    • Ioana S

      December 28, 2010 at 11:03 pm

      No bun!😀
      te contactez

       
  4. teo

    December 29, 2010 at 6:37 pm

    depinde ce dans vrei sa inveti. daca vrei latino mai mult iti recomand feeling. daca vrei dansuri de societate gen tango, vals lent, vals vienez, cha cha de societate, discofox aka rock, blues, polka, etc atunci poti incerca la clubul constructoru sau la casa de cultura a sindicatelor, ambele cursuri se desfasoara in week-end undeva dupamasa catre seara si au si cursuri de avansati si de incepatori. eu personal iti recomand la constructoru pentru ca acolo am facut si eu vreo multi ani si instructorul chiar e calumea si de obicei are modele bune si cursanti destul de multi dar alegerea ramane a ta. cat despre partener… la constructorul stiu sigur ca nu ai nevoie ca sunt multi baieti iar despre celelalte locuri nu am informatii. si tot daca vrei sa exersezi poti incerca vinerea seara de la 10 la casa de cultura a studentilor sa mergi la seara de dans. se petrec multe lumea danseaza, se intalnesc cursanti de la diferite cluburi de dans, se danseaza de toate si poti sa intalnesti lume care sa iti ofere informatii si sa vezi cum danseaza lumea si de ce nu chiar sa incerci. eu iti urez multa bafta.

     
    • Ioana S

      December 29, 2010 at 9:12 pm

      wow… mulţam fain!🙂
      I sure have a lot to think about!😉

       

Leave a Reply

 
