RSS

Ce vreau de la blog anul viitor?

27 Dec

A doua leapşă căpătată de la prieteni… Au fost doi de data asta: LG şi PDF (Mulţam, dragilor!😉 ). Bine, bloguleţul ăsta al meu e cam tinerel, n-are atâââta experienţă de viaţă online, pe câtă aveţi voi, ăştia mai tari.

Sincer… ce-mi doresc eu, mie, de la ioanastef.wordpress.com?! Facem o listuţă, că deh, ne plac şi-alea foarte!😀

  1. Să scriu lucruri drăguţe în continuare!😀 (cu menţiunea că mi-a plăcut mult reacţia cititorilor de până acum!)
  2. Să informez lumea despre ideile fermecător de plictisitoare ce-mi trec prin cap, căci cine ştie, aceleaşi idei s-ar putea ivi şi pe la alţii… şi poate punem de-o alianţă să mai schimbăm lucrurile prin urbea noastră dragă!
  3. Să scriu în continuare cu diacritice!😛 (nu de alta, da’ mie-mi place să se înţeleagă, dom’le! Să ştie tot românu’ să citească!)
  4. Să-mi aducă, cât mai curând, un domeniu propriu. (vorba ceea, să mă fac MARE ŞI TARE! – ştiu c-o să ziceţi că mare îs deja, la 1,75m :D)
  5. Ah, şi să vină lume cât de multă. Da’ aici am şi eu de muncit, nu doar sărăcuţul de blog. Promit să-l ajut!😉

Voila, mes amis! Satisfăcuţi de răspunsuri?😀

PS: Dragă Florin, se putea să fac şi două postari, sau chiar un mini-serial cu leapşa asta… dar am văzut că voi v-aţi limitat la liste de câte 5 itemi, aşa că m-am conformat! :)))))

PPS: Dau leapşa mai departe Biancăi, Andreei şi lui Cristi!😉

 
11 Comments

Posted by on December 27, 2010 in Leapşa

 

Tags: , , , , ,

11 responses to “Ce vreau de la blog anul viitor?

  1. L.G.

    December 27, 2010 at 11:59 am

    frumos Ioana !
    esti pe drumul cel bun deci baga mare ca ai sustinere🙂

     
    • Ioana S

      December 27, 2010 at 12:00 pm

      Oh, da!! bag viteză, n-ai frică😀
      mulţam fain :*

       
  2. Bianca

    December 28, 2010 at 12:47 pm

    Doar sperante realizabile pentru bloguri🙂 Nimic imposibil.

     
    • Ioana S

      December 28, 2010 at 4:16 pm

      cam aşa ceva, Bia!🙂

       
  3. Dorin

    December 28, 2010 at 3:59 pm

    Frumos. Bun. Te sustin!

     
    • Ioana S

      December 28, 2010 at 4:10 pm

      Danke schon!😀

       
  4. Cristi

    December 28, 2010 at 7:42 pm

    Receptionat Leapsa. In curand o sa ma si conformez😀

     
    • Ioana S

      December 28, 2010 at 7:54 pm

      buuun!😛
      să-mi dai link, să citeeesc!😀

       
  5. richie

    December 29, 2010 at 8:25 am

    Bafta. Sa-mplinesti un an!

     
    • Ioana S

      December 29, 2010 at 9:55 am

      Să fie!🙂

       

Leave a Reply

 
