RSS

Oh, ce-aş vrea s-am un râu…

23 Dec

Mâine e ajunul Crăciunului, eu sunt încă la muncă şi, spre deosebire de alţi ani, nu sunt la bucătărie făcând cozonaci alături de mami. Problema mea cea mai arzătoare momentan, e că nu mai simt spiritul ăla faimos al Crăciunului.

Da, sunt acasă, la Oradea… deci nu mai e problema drumului şi-a bagajelor, dar parcă mă simţeam mai bine cu toată agitaţia tipică de sărbători: -bilete de tren, bagaje, drumul din Timişoara, aşteaptă-mă la gară, da, am întârziere, abia aştept să văd casa, prietenii, pe voi, ce ne-ai adus bun?- eh, toate astea s-au evaporat. Anul acesta nici măcar concediu n-am apucat să-mi iau (că deh, aşa-i când schimbi locul de muncă!), aşa că muncesc până c-o zi înainte de ajun. E trist, pe bune că e…

Şi-n plus, ce mă irită şi mai mult, e faptul că e AL NAIBII DE CALD!!! Sunt aproape 12 grade Celsius, în 23 decembrie! Oh, cât urăsc toată încălzirea asta globală! Parcă văd că şi anul ăsta va ploua de Crăciun…

Aşteptarea şi anticiparea sărbătorilor s-a transformat, deci… Totuşi, sper să n-ajung să mă transform într-un Grinch român – am speranţe, da!, am! Acuma… anul acesta e pe ducă, dar la anu’… la anul o să muncesc mai mult pentru a intra în spiritul Crăciunului şi pentru a mă simţi cum mă simţeam odată alături de cei dragi, în jurul bradului! (Ah, şi-am uitat: anul ăsta nici brad n-am😦 … a zis mama că suntem prea MARI!!!).

E, poate, primul an în care-o înţeleg pe Joni Mitchell, când zice că şi-ar dori s-aibe un râu pe care să navigheze departe de toate astea…

Versuri:

“It’s coming on Christmas
They’re cutting down trees
They’re putting up reindeer
And singing songs of joy and peace
Oh I wish I had a river I could skate away on

But it don’t snow here
It stays pretty green
I’m going to make a lot of money
Then I’m going to quit this crazy scene
Oh I wish I had a river I could skate away on

I wish I had a river so long
I would teach my feet to fly
I wish I had a river I could skate away on
I made my baby cry…

He tried hard to help me
You know, he put me at ease
And he loved me so naughty
Made me weak in the knees
Oh, I wish I had a river I could skate away on

I’m so hard to handle
I’m selfish and I’m sad
Now I’ve gone and lost the best baby
That I ever had
I wish I had a river I could skate away on

Oh, I wish I had a river so long
I would teach my feet to fly
I wish I had a river
I could skate away on
I made my baby say goodbye

It’s coming on Christmas
They’re cutting down trees
They’re putting up reindeer
And singing songs of joy and peace
I wish I had a river I could skate away on…”

 
4 Comments

Posted by on December 23, 2010 in Muzica e care cântă!, Zilnice

 

Tags: , , , , , , ,

4 responses to “Oh, ce-aş vrea s-am un râu…

  1. L.G.

    December 23, 2010 at 3:44 pm

    gata, fara suparari ! Curand vei simti Spiritul Craciunului🙂
    noi suntem aici oricand pentru cateva glume🙂

     
    • Ioana S

      December 23, 2010 at 3:45 pm

      Merci, Graţi! :*
      sper şi eu să-mi treacă apatia asta🙂

       
  2. Cristi

    December 28, 2010 at 7:40 pm

    Stii cum e… imbatranim! Poate si de aia :-“

     
    • Ioana S

      December 28, 2010 at 7:54 pm

      sper că nu de-asta…😦

       

Leave a Reply

 
