RSS

Testarea de dimineaţă

22 Dec

Eu cred că-i un dat, asta cu testarea de miercuri dimineaţa… Ori că atunci îmi verific eu mailul de yahoo, şi văd şi mailul de la Kudika, ori ceva o fi în aer doar în acest moment al săptămânii!😀 Cea mai nouă năzbâtie, tot cu Crăciunul pe fundal, zice cam aşa:

Ce ai face dacă ai fi pentru o zi Moş Crăciun?

(straşnică întrebare, dacă mi se permite evaluarea…😀 Şi ce putea să-mi iasă decât: )

Ai împărţi cadouri tuturor

Cu siguranţă, să fii Moş Crăciun pentru o zi este una dintre cele mai mari dorinţe ale tale. Astfel, resursele financiare nu ar mai reprezenta o problemă şi ai putea să le dăruieşti apropiaţilor cele mai frumoase cadouri. De asemenea, nu ai uita nici de persoanele nevoiaşe, aşadar ai alege o fundaţie pentru a face o donaţie substanţială. Eşti o persoană sufletistă, binevoitoare şi sărbătorile iţi aduc bucurie, dar şi un strop de melancolie în suflet, când te gândeşti la cei cu posibilităţile financiare modeste. Astfel, de Crăciun respecţi una dintre cele mai importante tradiţii: te reuneşti alături de familie şi toţi cei dragi, optând pentru clipele romantice alături de iubit în zilele următoare.

Na sărăcie, cică aş da cadouri tuturor… Şi chiar ieri mă certa un preten că-s taaare egoistă, las’ că-i arăt eu lui!🙂

 
Leave a comment

Posted by on December 22, 2010 in Teste, Zilnice

 

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

 
