RSS

Cum a fost: Concert Red Wine & Schimb de Cărţi

20 Dec

Ăsta e un fel de post 2 în 1, pentru că abia acum câteva minute am primit pozele de la draga mea Maya!🙂

Începem, în ordine cronologică, cu concertul de vineri seara: Red Wine la Teatrul Arcadia! Un show de zile mari, care mie, personal, mi-a plăcut la nebunie! Am cântat alături de băieţi şi mai mult, am fost plăcut impresionată să descopăr că Oradea are nişte voci absolut încântătoare! Rock de calitate, cu o trupă super! Ce mai, reţeta unei seri de vineri perfecte!😉

Evenimentul al 2-lea, după cum s-a desfăşurat: ne-am întâlnit cu toţii, amici ai cărţilor, la ultima întâlnire sub egida “Schimb de Cărţi Oradea” din acest an! Locul a fost unul deosebit, care mi-a plăcut la nebunie: Cafe Fioris, în incinta magazinului Crişul.

Lume frumoasă, lume pestriţă, prieteni dragi – cu toţii având în comun lectura, căci, vorba cronicarului, “nu este altă şi mai plăcută zăbavă decât cetitul cărţilor”🙂 – Lilişor, Laurenţiu, Călin, Maya, Bianca, Andreea, Alina G., Alina P., PDF, Cipri, Horia, Marius, Mely, Eli şi Vio (sper că n-am uitat pe nimeni! :D). Nu pot să nu-l menţionez pe marele absent, Graţian, care din cauza unei răceli păcătoase, a fost arestat la domiciliu. (Graţi, ne-ai lipsit! :P)

Eu, evident, m-am ales cu nişte cărţi mi-nu-na-te: noua mea pasiune pentru literatura japoneză şi Yasunari Kawabata va fi exploatată la maxim, căci am făcut rost de 2 cărţi de-ale autorului pentru vacanţă. Şi una de Kobo Abe – Chip străin, care se anunţă a fi interesantă! Ah, şi Lilişor a făcut senzaţie, aducându-ne cioco! Thanks, Lili! Profit de ocazie să-i mai urez o dată “La Mulţi Ani!” lui Horia, care ne-a adus şi el ceva dulce!🙂

Pe seară, după atâta vorbăraie… ne-am dus la o cană de vin fiert pentru o cauză nobilă, din partea Rotaract!😀

Poze faine, făcute de Maya, aici:

This slideshow requires JavaScript.

 
2 Comments

Posted by on December 20, 2010 in Evenimente

 

Tags: , , , , , , , , , , , ,

2 responses to “Cum a fost: Concert Red Wine & Schimb de Cărţi

  1. L.G.

    December 20, 2010 at 10:01 pm

    pff. am ratat doua evenimente la care doream sa fiu. next time !

     
    • Ioana S

      December 21, 2010 at 8:03 am

      aşa, next time!😉

       

Leave a Reply

 
