RSS

Testarea de dimineaţă

15 Dec

O s-o tot continui cu Crăciunul, pentru că pur şi simplu ador sărbătoarea aceasta! Ador tradiţiile, zăpada, mirosul de cozonac, scorţişoară şi brad verde, aşa că ce-ar fi mai potrivit decât un test de la Kudika (dacă tot le primesc zilnic pe mail), care să-mi dezvăluie ce personaj de Crăciun mă reprezintă?🙂

PS: sunt foaaarte încântată de rezultatul obţinut – zici c-ar fi o medalie olimpică😉

Ce personaj de Crăciun te reprezintă?

Omul de zăpadă

Iarna este anotimpul tău preferat şi personajul care te reprezintă cel mai bine este omul de zăpadă. Sărbătorile iți aduc bucurie în suflet şi adori să privești jocul primilor fulgi de nea de la fereastră. Chiar dacă ai crescut, recunoști că în sufletul tău încă se ascunde un copil, dornic să viseze şi să se bucure de magia iernii. De aceea, o dată cu sosirea primei zăpezi iți convoci toți prietenii la o bătaie cu bulgări. Jocurile copilăriei încă te distrează şi omul de zăpadă este nelipsit din faţa casei tale. De asemenea, iarna iți place să patinezi, așadar fie iți convoci gașca la patinoar, fie va strângeți toți şi exersați mișcările pe gheaţa din parcuri. Ești o fire sociabilă şi vesela, cu foarte mulți prieteni, așadar știi să se bucuri de magia sărbătorilor. Îmbrăcată întocmai ca un om de zăpadă, în alb, culoarea ta favorită iarna, uiți de frig mulțumită hainelor groase, alese cu grija pentru a-ţi conferi o ținută inedită.

 

 
2 Comments

Posted by on December 15, 2010 in Teste, Zilnice

 

Tags: , , , , , ,

2 responses to “Testarea de dimineaţă

  1. Cristi

    December 15, 2010 at 10:22 am

    Vroiam sa fac si eu Quizz-ul, insa am vazut ca-i de muieri si-am abandonat… Imi era ca ies vreo Craciunitza =))

     
    • Ioana S

      December 15, 2010 at 10:24 am

      Ooops, cred c-am uitat să menţionez… Kudika ăsta e mai mult de fete…
      Dar eu l-aş fi făcut, în locul tău… doar aşa, de fun!😛

       

Leave a Reply

 
