RSS

Şi ningă, zăpada ne-ngroape…

12 Dec

Ce poate fi mai frumos într-o dimineaţă de duminică, decât să te trezeşti cu acel sentiment superb de anticipaţie a iernii de-afară? E un sentiment atât de deosebit, rareori mi-e dat să mă bucur într-adevăr de tot ce ţine de iarnă cu-adevărat. Ştiu, ştiu, vina e doar a mea… în momentul în care am ales să-mi petrec o bună parte din zi în faţa unui monitor şi-a unei tastaturi, toate conectate la marele world wide web. Dar încerc să mă redresez, pe bune că da!😀

Încep chiar de azi! Când am deschis ochii, aveam un zâmbet pe buze. Nu ştiu dacă era de la ce-am visat (rareori mi se-ntâmplă să-mi amintesc ce anume) sau dacă acel surâs era pentru faptul că ghiceam ce-avea să urmeze azi: o iarnă ca-n poveşti, cu fulgi mari, frig cum trebuie şi tot tacâmul! E minunat! Şi jur că-mi vine să-mi trezesc fratele care încă doarme, şi să-l fugăresc la o bulgăreală, aşa cum făceam când eram kinderi (deşi, probabil, o s-o încasez, pentru că el între timp a crescut, eu am rămas cam la aceleaşi dimensiuni). Ce amintiri frumoase… Dar ştiţi ce? Aşa o să şi fac…😉

Vă las cu o melodie superbă de-a lui Nicu Alifantis, pe versurile lui George Bacovia, una dintre preferatele mele! O duminică plăcută şi plină de zăpadă tuturor!🙂

 
Leave a comment

Posted by on December 12, 2010 in Zilnice

 

Tags: , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
