RSS

Cum a fost la The Thing

11 Dec

Într-un cuvânt, REVIGORANT!! Nu ştiam că recii nordici pot face o astfel de muzică, plină de energie, caldă şi intensă! Pot să spun cu mâna pe inimă că nu cred să fi văzut o astfel de explozie pe o scenă (ştiu, ştiu… n-am văzut foarte multe concerte „serioase” la viaţa mea, dar totuşi…).

În deschiderea nordicilor am avut plăcerea să-i ascult în primă audiţie pe Iordache, saxofonistul trupei Kumm, şi pe Sorin Romanescu, cu-al lor proiect „Three’s a crowd”. Faină muzică, mi-a plăcut ce-au făcut ei pe scenă! Apoi o scurtă pauză, înaintea căreia organizatorul ne-a făcut cunoscut că urmează un „recital de colinde norvegiene de pe valea Lăpuşului”, fapt care-a stârnit nişte râsete din partea orădenilor electrizaţi de Iordache şi Romanescu! 🙂

Dar apoi au venit magii: The Thing!

N-am cuvinte să vă descriu show-ul lor, aşa că voi cita câteva ceva de pe pliantul pe care l-am primit din partea organizatorilor! “One of the most appealing facets of The Thing – saxophonist Mats Gustafsson, bassist Ingebrigt Haker Flaten and drummer Paal Nilssen-Love – is the visceral experience of seeing them play live.” (Andrey Henkin) Şi aşa a şi fost! 😀

În încheiere, ţin să mă laud puţin: după concert (când încă-mi răsunau tobele în creier), m-am dus cu nişte prieteni la o bere, să povestim despre experienţă, fireşte! Şi ghici ce, The Thing au ajuns la scurtă vreme după noi… aşa că m-am făcut puţin groupie şi m-am dus după autograf! 😀

Poze, făcute de mine şi de Maya, mai jos!

This slideshow requires JavaScript.

 
2 Comments

Posted by on December 11, 2010 in Evenimente

 

Tags: , , , ,

2 responses to “Cum a fost la The Thing

  1. muzicadevest

    December 12, 2010 at 3:17 pm

    multumim frumos pentru cronica, colinde de pe valea Lapusului in maniera scandinava a fost prezentarea 🙂

     
    • Ioana S

      December 12, 2010 at 3:20 pm

      Mulţam fain de corectură! Din păcate… cronica a fost scrisă după o beţie cruntă, îmi pare bine că mi-am amintit şi-atâta! :))
      Anyway, thanks you guys! M-am distrat bine! 🙂

       

Leave a comment