RSS

Pana de curent

09 Dec

Personal, îmi place să cred că trăim într-o societate aproximativ civilizată, a secolului 21. Nu e întotdeauna cazul, bineînţeles. Tocmai ce-am revenit la “viaţă” după 4 ore fără curent electric. Acuma, mulţi veţi zice că-s o răsfăţată, şi veţi râde pe înfundate de o zăpăcită care s-a trezit obsedată de internet şi electricitate. Dar nu e vorba numai despre asta.

Iniţial m-am pus la somn. Ninsese… frig afară, merge un pui de somn, nu? Mai ales dacă n-ai alternativă mai modernă.😀 Apoi, trezindu-mă, m-am gândit că n-ar pica rău un pic de mâncare. Bun, şi cum îţi faci de mâncare, când te-ai obişnuit de ceva vreme ca toate să se trezească la o simplă apăsare pe buton?! Înc-o provocare pentru o Ioana foaaarte adormită. Cu chiu, cu vai… găsesc nişte lumânări. (Evrika) Bun, ar fi bune şi nişte chibrituri, dar unde-or fi? N-are rost să mă mai lamentez… mănânc şi pe întuneric. Hrană rece, că deh! microundele-s şi ele la priză.

Mai trece-o jumătate de oră. Ce facem, ne distrăm şi noi în seara asta? Bun, caut nişte jocuri. Ştiam c-avem ceva table pitite prin casă. Cu lumânarea (căci între timp găsisem chibrituri), şotânc-şotânc, prin sertare. Hai să ne jucăm! Mă pun cu fratele meu, (îl bat, fireşte – cu modestia care mă caracterizează :)) dar nu durează mult… căci plictiseala-i mare când n-ai la îndemână un teveu sau navigarea pe internet (laptopul îşi terminase de muuultă vreme bateria, în primele 2 ore ale penei). În disperare de cauză… îmi iau o carte. Ironia sorţii, nu? S-a bătut atâta ţara asta să scape de comunism, de curent cu porţia, şi-acum, în ditamai capitalismul, ne întoarcem în trecut. A fost o experienţă pe care n-aş vrea s-o retrăiesc cât mai curând, vorba ceea – n-o doresc nici duşmanilor!  Am stat aproape 3 ore la lumânare… şi refuz să-mi închipui cum a fost să trăieşti aşa mulţi ani din viaţă… n-o să-i înţeleg pe cei ce îl regretă şi-acum pe Ceaşcă!

Bun… şi concluzia la care-am ajuns după orele de beznă: trebuie să-mi reorganizez părţi din viaţă, pentru a nu mai fi atât de dependentă de electricitate. Bine, bine… şi de internet!😀 (dar până atunci, stai să mai intru puţin să văd ce mai fac prietenii de pe Facebook, OK?😉 )

 
8 Comments

Posted by on December 9, 2010 in Zilnice

 

Tags: , , , ,

8 responses to “Pana de curent

  1. lilisor

    December 9, 2010 at 10:32 pm

    Ha! Io am îndurat frigul şi zăpada azi. Nici nu-ţi imaginezi cât m-am bucurat că am avut o plasă cu portocale la mine, să mă ţină pe loc :)) Frumoasă prima ninsoare în Oradea, nu?

     
    • Ioana S

      December 9, 2010 at 11:23 pm

      Frumoasă, ce să zic… ar fi fost și mai frumoasă dacă ar fi venit așa cum trebuie… anunțată :))
      dar nu putem să le avem pe toate, nu?😀

       
  2. Cristi

    December 9, 2010 at 11:26 pm

    Singurul lucru util pe care-l poti face ca sa nu mai fii dependenta de electricitate este sa… iti iei un generator.
    La nivel mai low asa… ai putea sa iti iei o baterie de rezerva la laptop :))

     
    • Ioana S

      December 9, 2010 at 11:30 pm

      Să știi că m-am gândit deja la un generator auxiliar… Oare cât m-ar costa? :))

       
  3. lilisor

    December 10, 2010 at 9:57 am

    Păi, degeaba îţi iei o baterie suplimentară la laptop dacă nu ai internet. Că şi ăla pică odată cu energia electrică. Eventual îţi faci abonament la Vodafone şi ai net oriunde mergi🙂

     
    • Ioana S

      December 10, 2010 at 9:59 am

      Te plătesc ăia să le faci reclamă?😀
      îs buni, am avut net de la ei… acum am ceva şmecherie de la RDS. Merge binişor, doar că la mine-n casă sunt slabe şanse de semnal! :))

       
    • Cristi

      December 11, 2010 at 6:27 pm

      Pai barem problema curentului sa o rezolvi :)) Daca vrei si net… iti cumperi, evident😀

       

Leave a Reply

 
