RSS

Ce mă încălzeşte iarna asta

08 Dec

Iată, o prietenă de la care n-am mai primit veşti de-un secol, mi-a făcut onoarea de a-mi solicita prima leapşă din blog! (Merci, Cosmina! :D) Şi ca să n-o mai lungesc cu poveşti şi alte chestioare mărunte femeieşti, iată lista mea de lucruri care-mi ţin de cald iarna aceasta!🙂

  1. Cănile uriaşe de ceai, consumat  în cantităţi (aproape) industriale, acum mai mult decât niciodată! Evident, de ceaiul negru m-am lăsat, ştiţi cu toţii povestea😉
  2. Noile mele accesorii de luptă împotriva frigului: ghetuţe, mănuşi de iarnă (nu de-alea classy, care doar arată bine, dar nu ţin de cald…), fular pufos şi o căciulă nouă (merci, mama), plus urechiuşele mele simpatice pe care le-am primit acum 2 ani, şi care făceau furori prin Timişoara🙂
  3. Maratonul de filme alături de familie – e tradiţia noastră ca, de fiecare Crăciun, să stăm în faţa teveului, la Home Alone sau It’s A Wonderful Life!
  4. Împodobirea bradului plus decorarea camerei: ca orice pasionată a sărbătorii, abia aştept venirea lunii decembrie să scot la iveală decoraţiunile acumulate de-a lungul anilor…
  5. Întâlnirile cu prietenii la Music Cafe, alături de muzică faină şi ceai aromat! Da, şi cele de la Café Noir, alături de brioşe şi ceai de scorţişoară!🙂
  6. Zăpada! să văd cât mai multă zăpadă afară, ca să simt c-a venit cu adevărat anotimpul rece. Aici e vorba de o “încălzire” spirituală, fireşte…
  7. Apoi, până vine bradul, beţişoarele aromate şi aromaterapia (înlocuiesc lavanda cu brad, în această perioadă).
  8. Ah… şi evident… Telefoane de la oameni dragi, prieteni, cunoştinţe – îmi face plăcere să primesc mesaje de sărbători (şi să trimit, evident!).
  9. Nu se poate să nu menţionez vinul fiert şi shot-urile de tequila (astea din urmă merg în orice anotimp :D).

Ei bine, cam asta ar fi listuţa mea… Dau leapşa mai departe oricui vrea s-o facă!🙂

 
Leave a comment

Posted by on December 8, 2010 in Leapşa, Zilnice

 

Tags: , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
