RSS

Am fost la Târgul de Carte

05 Dec

… şi nu cred c-am pătimit dezamăgire mai mare în ultima vreme! (vorba americanului, it’s like telling me there’s no Santa!). Marele târg internaţional de carte n-a fost altceva decât o prezentare de tarabe în holul Sălii „Antonio Alexe”. Sincer, pentru reclama care s-a făcut, mă aşteptam cel puţin la surle şi trâmbiţe, plus covor roşu. Dar să revenim. Dezamăgirea a fost mare deoarece venisem pregătită (sau instruită, mai bine zis) de acasă cu ceea ce caut: învăţasem din Timişoara că, atunci când e târg, preţurile-s mai mici, lumea dă oferte speciale, toţi vindem sau cumpărăm într-o veselie. N-a fost cazul, ieri. N-am prea avut ce să cumpăr, şi asta pentru că Târg Internaţional de Carte a avut doar 3 standuri cu cărţi în limba română! Restul dintre ele erau în limba maghiară. Unul singur avea cărţi în limba engleză (un stand maghiaro-englez – deci se poate!). Mi-a făcut plăcere să mă plimb printre cărţi, dar dat fiind faptul că nu înţeleg o boabă de limba maghiară… a fost o experienţă deosebită!😀

Totuşi, n-o să fiu doar Gică-contra. M-am învârtit să consult oferta pieţei, apoi m-am oprit în faţa standului Humanitas şi-am rămas acolo preţ de jumătate de oră, tot socotindu-mă cu vânzătorii. Spre bucuria mea, am primit cadou „Femeia comestibilă” a lui Margaret Atwoot, şi mi-am făcut cadou – de la mine pentru mine, fără număr😉 – o carte de Cormac McCarthy – „Drumul”, deci Moş Nicolae şi-a încheiat socotelile cu mine! (Merci, Moşule, ne vedem la anul!)😀

Ce mi-a mai plăcut – faptul că am văzut nişte enciclopedii absolut fantastice – de genul „Faraonii din Egipt” sau una care-i prezenta pe toţi Papii până în prezent, care mi s-au părut o idee foarte bună! Partea proastă pentru mine era că şi acestea erau în maghiară… Oare când se vor învăţa minte şi românii să publice enciclopedii în adevăratul sens al cuvântului?!

This slideshow requires JavaScript.

 
6 Comments

Posted by on December 5, 2010 in Carte. Părerea mea!, Evenimente

 

Tags: , , , ,

6 responses to “Am fost la Târgul de Carte

  1. L.G.

    December 5, 2010 at 12:59 pm

    sincer, vizita mea la Targul de Carte m-a facut sa urasc mai mult anumite persoane.

     
    • Ioana S

      December 5, 2010 at 1:04 pm

      Da, păi… nici eu n-am fost prea încântată. Să urăşti? Pentru ce motive?😦

       
  2. Bianca

    December 5, 2010 at 8:01 pm

    Si eu care voiam sa ma intristez ca nu am reusit sa terc pe la targul de carte… Dar m-a inveselit ce ai scris tu aici.🙂

     
    • Ioana S

      December 6, 2010 at 11:56 am

      Ei bine… îmi pare şi mie rău că astea au fost veştile… dar ce pot zice? Sper că la următorul târg s-avem o ofertă mai variată!🙂

       
  3. Cristi

    December 7, 2010 at 12:58 am

    Ce pot sa zic? Bine ca n-am fost :))

     
    • Ioana S

      December 7, 2010 at 1:00 am

      Hai, tu… nu asta ar fi trebuit să fie reacţia!😀
      No, data viitoare dau şi eu telefon, mă interesez din timp :))))

       

Leave a Reply

 
