RSS

Zâmbet, de dimineaţă!

30 Nov

Orice-am zice, şi oricum am comenta, e “very fashionable” să faci câte-un test! Care, zice-se, o să-ţi dezvăluie o gamă foaaarte interesantă de adevăruri, de la caracter, la locul unde ar trebui să mergi în vacanţă sau la filmele cu care se aseamănă viaţa ta! Inutil să precizez că rareori cred ce mi se scrie pe-acolo, dar le fac, din amuzament!

Tot din amuzament l-am făcut şi pe ăsta, dis-de-dimineaţă! Pentru că, nu-i aşa, să aflu ce actor de la Hollywood mi se potriveşte… visul oricărei femei, indiferent c-o recunoaştem sau nu! Şi iată ce-am “muncit”:

Quiz: Ce actor ţi s-ar potrivi ca iubit?

Rezultatele testului:

Robert Pattinson

Naturaleţea, zâmbetul ştrengar, stilul inconfundabil şi buna dispoziţie care îl înconjoară mereu l-au transformat într-unul dintre cei mai doriţi bărbaţi de la Hollywood. Aşadar, nu-i de mirare că şarmul britanicului Robert Pattinson te-a cucerit şi pe tine. În plus, ai descoperit că împărtăşiţi aproape aceleaşi pasiuni. Când nu filmează, Robert se relaxează cântând la chitară, înconjurat de prieteni şi de o atmosferă cât mai plăcută. Asemenea lui, în timpul liber îţi place să asculti muzică de calitate; eşti o fire originală, sensibilă la lucrurile frumoase. În general, admiri la un bărbat personalitatea tonică şi energizantă. Îţi plac partenerii plini de viaţă, rebeli, care-ţi conferă o energie pozitivă specială şi foarte multă dragoste.

De altfel, te atrage şi inocenţa, sufletul de copil pe care-l descoperi în spatele zâmbetului molipsitor. Cu siguranţă, viaţa alături de un asemenea barbat este o adevărată aventură, plină de surprize nebănuite.

sursa foto: GQ Magazine

PS: aş fi o ipocrită să zic că nu-l cunosc pe băieţaş, dar… n-am văzut încă niciun film cu el… So, iubi… tre’ să fac neapărat o sesiune de filme cu Pattinson. Asta, dacă are şi altele pe lângă Twilight, că la ăla sigur nu mă uit, cel puţin încă nişte ani, până se potolesc adolescentele din urlat! :))

PPS: rezultatul a fost unul surprinzător, de altfel! M-aş fi aşteptat la un Orlando sau Johnny, dar fie! Beggars can’t be choosers!😀

 
2 Comments

Posted by on November 30, 2010 in Teste, Zilnice

 

Tags: , ,

2 responses to “Zâmbet, de dimineaţă!

  1. lilisor

    November 30, 2010 at 11:34 am

    Oh, dear, tocmai Pattinson ţi-a ieşit? Mă enervează cumplit ca actor! Am văzut 2 filme din seria Twilight şi Remember me şi în toate cele 3 filme are aceleaşi expresii, e la fel de “constipat” şi de emo. Nu la fel de constipat precum Kristen Stewart, dar pe aproape🙂
    In other words, frumos noul blog. Şi mai uşor de tastat în browser🙂

     
    • Ioana S

      November 30, 2010 at 11:40 am

      Tocmai Pattinson! Minunea de la Hollywood pe care (încă) n-am descoperit-o! Deci zici şi tu că-i mai bine să mai stau, înainte să văd Twilight-urile? :))
      ps: thanks for the kind words!🙂

       

Leave a Reply

 
