RSS

Despre revenirea la viaţă

29 Nov

Şi-n noaptea asta, ca în toate celelalte nopţi mai recente, mă chinuie insomnia asta neobişnuită. Neobişnuită, zic, pentru mine, pentru că nu-mi amintesc să fi fost aşa de zdruncinată de faptul că nu pot dormi deloc, în vremea în care toţi sunt aşezaţi liniştiţi în paturile lor, adânciţi în vise.

Zic „revenire la viaţă” pentru că, de ceva vreme, încep să mă simt mai bine cu mine. După perioada destul de gri prin care am trecut recent, încep să am – din nou – multe gânduri, idei, proiecte… şi toate se învârt în capul meu cu o viteză ameţitoare, însă mai presus de orice, e speranţa că din toate acestea vor ieşi lucruri minunate. Toate se datorează unei melodii, care-mi e din ce în ce mai dragă, pe care o ascult în chip de cântec de leagăn. Ajută mult, mai ales datorită mesajului ei şi a influenţei pozitive pe care-o are asupra psihicului meu!🙂

Nu vă mai zic multe, şi vă las să ascultaţi Pink Floyd şi-a lor nemuritoare baladă, cu speranţa ca şi vouă să vă placă!

Noapte bună, vouă, celor care puteţi dormi!🙂

 
4 Comments

Posted by on November 29, 2010 in Muzica e care cântă!, Să gândim roz!

 

Tags: , ,

4 responses to “Despre revenirea la viaţă

  1. Raluca Moisi

    November 29, 2010 at 1:08 am

    Noapte buna, suflet bland! Somnul va poposi atunci cand toate gandurile isi vor termina maratonul. Daca nu dormi, inseamna ca te gandesti la lucruri marete…

     
    • Ioana S

      November 29, 2010 at 1:11 am

      Oh, Doamne… Raluca, îţi mulţumesc pentru vorbele minunate! O noapte liniştită să ai!🙂

       
  2. M

    November 29, 2010 at 7:54 am

    E mortala balada, si zic eu care stii tu care-s gusturile mele muzicale…Si tu care ma innebuneai cu biciclete in Beijing, zombie….si alte avioane… atunci n-ai putut sa-mi pui Pink Floyd???

     
    • Ioana S

      November 29, 2010 at 10:32 am

      Eh, pe-atunci nu cunoşteam atâtea… Să zicem doar că Floyzii fac parte din maturitatea nou dobândită!🙂
      ps: Mă bucur mult că-ţi plac!

       

Leave a Reply

 
